maandag 25 mei 2020

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 258 : Indri 19

Goeiemorgen iedereen,
ken jij een 'Indri' ? Wel, ik kende het ook niet, maar het is een totemnaam die gebruikt wordt bij de FOScout bij ons. Indri is een zwart / grijze apensoort met gele kraaloogjes... Daarom nam ik mijn apen snijmal van Marianne Design er bij en probeerde hem te transformeren in een Indri. Niet makkelijk vond ik zelf.
Hieronder het resultaat van mijn persoonlijke kaart van deze week.

Papier : Action
Aap : Marianne Design
Cijfers : Stampin Up

Ik wens jullie allemaal alvast een fijne start van de (werk)week toe en zie jullie graag woensdag voor het kleurenkaartenteam. Wil je nog meedoen ? Dat kan, meld je dan vandaag nog aan, dan kom je mee in de lijst van de deelnemers.
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x



12 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuke kaart! Alles past qua kleur zo gaaf bij elkaar! Mooie Indri heb je geknutseld!

Anita van Deur zei

Leuke kaart Martine, het is je goed gelukt. Fijne week groetjes, Anita

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

femke zei

Heey Martina,

Het is een supergaaf kaartje geworden. Ik maak zelf mijn aapjes vrijwel altijd bruin maar dit is ook een schatje geworden en combineert goed met dat okergeel. Leuk dat die aan het getal hangt.

groetjes Femke

Rosina zei

Prachtig kaartje Martina...met een leuk aapje erop, wat je perfect heb aangepast aan de de werkelijke kleur...
groetjes Rosina

Elle-Jeanne zei

Leuk kaart met het aapje.
Mooie kleuren van het papier.
Groetjes Elle-jeanne

Nicole Parmentier zei

Weer wat geleerd vandaag! Ik vind je Indri super goed gelukt, heel leuk dit persoonlijke scouting kaartje!!

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuk kaartje! Het aapje is wel heel erg grappig! Groetjes Linda

Eri zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor de jarige scout. Ik had nog nooit van een Indri gehoord, weer wat geleerd;-)
Groetjes, Eri

Ellen zei

Deze is superleuk en het aapje is super gelukt hoor. Prachtig hoe alles mooi gecombineerd is...heel leuk!
Groetjes Ellen

Jantine zei

Knap gedaan, Martina, maar dat is aan jou wel besteed. Ik had nog nooit van een indri gehoord.
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Nog nooit van een indri gehoord. Maar de jouwe is leuk :-) Gave persoonlijke kaart.