maandag 13 juli 2020

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 265 : Bram

Goeiemorgen iedereen,
of ik een kaartje wilde maken voor Bram ? Hij is grote voetbalfan mama, maar ik weet niet van welke ploeg... Tja, dan heb ik al geleerd om heel voorzichtig te zijn met de kleuren, dan ga ik over op 'neutraal'. Ik weet dat de kleurencombo bij voetbalfanaten altijd erg gevoelig liggen. Maar niet erg, Bram kreeg onderstaand pop up kaartje en zal er denk ik wel erg blij mee zijn.

Papier : Forever Friends
Bal : Geen idee meer
Pop Up systeem : Karen Burniston
Ballen binnenin : Crealies, Artemio
Embossingfolder : Crafts - Too
Teksten : Hampton Art

Ik wens jullie allemaal een fijne start van de (werk)week toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



11 opmerkingen:

Els zei


Een heel mooi en gepast voetbalkaartje heb je je Bram gemaakt.
Groetjes, Els

Anita van Deur zei

Super leuk voetbalkaartje vind het spin gedeelte knap gemaakt.
Fijne dag groetjes, Anita

Elle-Jeanne zei

Leuk voetbal kaartje voor Bram.
Het binnen gedeelte is top gedaan.
Groetjes Elle-jeanne

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke voetbal kaart is dit. Groetjes Marja

Chantal zei

Wat een super leuke kaart.
Groetjes, Chantal S

Eri zei

Met deze prachtige neutrale kaart heb je het heel goed opgelost!
Groetjes, Eri

KarinsArtScrap zei

een gave geweldige kaart Martina
Gr Karin

Trijntje zei

Wat een super leuke kaart voor Bram. Verrassend.
Groeten Trijntje

Ellen zei

Heel slim om een voetbalkaart in neutrale kleuren te maken, hahaha. Toffe kaart voor Bram.

Femminde zei

Heel tof gemaakt Martina!! Wil ik ook nog eens een keer proberen. Het lijkt zo ingewikkeld.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

femke zei

Heey Martina,

dat is een heel leuk kaartje geworden voor een voetballiefhebber!!!

Groetjes Femke.