zaterdag 25 juli 2020

Meeuwen slider card

Goeiemorgen iedereen,
weekend ! Verschillende mensen zullen vakantie in eigen land, een bezoekje brengen aan de zee. Wel, laat ik jullie al een beetje in de vakantiesferen brengen door deze geweldigen meeuwen alweer. Het is ondertussen één van mijn favoriete stempelsets geworden.
Ik amuseerde me tijdens de lockdown in maart met het 'net iets uitdagendere' kaartjes modellen, ook deze slider card hoort daar bij.

Meeuwen : My Favorite Things, ingekleurd met aquarelpotloden
Sentiment : My Favorite Things
Schuifsysteem : Lawn Fawn
Papier : Action

Ik wens jullie alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Groetjes, Martina
x






9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Vind hem geweldig Martina, ik snap dat het een van je favorite stempels is.
Alles past weer mooi bij elkaar.
Fijn weekend.
Groetjes, Anita

Els zei

Een heel mooi slider kaartje en mooi dit designpapier erbij.
Geniet van dit weekeinde en groetjes, Els

Elle-Jeanne zei

Wat een super leuke sliderkaart.
Leuk met de meeuwen.
Mooi design papier.
Groetjes Elle-jeanne

Je@net zei

Wat een super leuke kaart is dit, Martina!

Henriët zei

Mooie zomerse kaart! En wat een leuk model!
Groetjes van Henriët

Eri zei

Een prachtige kaart met leuke zomerse elementen.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wow, wat een prachtig kaartje, Martina. En je hebt goed gedetailleerd gewerkt: de golven lopen mooi door!
Fijn weekend.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

super leuk en geweldig gemaakt Martina
Gr Karin

GerJanne zei

Oh Martina, dit is zo gaaf! Geweldige slider kaart en de meeuwen zijn natuurlijk helemaal super!