woensdag 23 december 2020

Stempelkaartjes voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
morgen staat kerst voor de deur... Daarom, nog een laatste stuiptrekking om jullie nog aan de knutsel te krijgen voor kerstkaartjes, het is nu of nooit, zou ik zeggen.
Het is dan ook ineens het laatste projectje van mij voor deze maand voor 'In 't Woefke'.
Daarom, heb ik voor jullie twee stempelkaartjes. Buiten de boompjes, bestaat het kaartje enkel uit 1 stempelset. Ik maakte er als het ware eigen 'patroonpapier' mee. Het blijft zo een uitdaging, maar kijk, het is gelukt. Gelukkig had ik voor mijn rechtse (rode) kaartje, mijn stempelhulp, zo kan je de kaart naar links en rechts schuiven en de stempel netjes recht afdrukken, met dezelfde afstand. Het was even nadenken, maar zeker haalbaar.

Afdrukjes : Docrafts, Papermania
Bomen : Alexandra Renke

Wil je graag nog een laatste cadeautje of inspiratie ? Ga dan zeker even langs bij Inge, in Deurne, in 'In 't Woefke'. Dan kan je ook deze kaartjes en andere creaties bekijken en betasten. Uiteraard heeft Inge de hele winkel in heuse kerstsfeer aangekleed !
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe en zie jullie morgen nog voor een verse, kerstkaart voor het DT van '52 weeks to christmas'.
Bedankt voor je bezoekje, tot morgen,
groetjes, Martina









5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Martina mooie kleuren, fijne dag.

Rhodé zei

Leuke kaartjes! Ik vind dat kraft met rood zo leuk.
Slim.om gewoon je kaart op te schuiven zodat je recht kunt stempelen. Zo heb ik het nooit bekeken...

Je@net zei

Erg leuke kaartjes, Martina!

Eri zei

Wat zijn dit leuke (stempel) kerstkaarten geworden Martina!
Groetjes, Eri

GerJanneke zei

Heel leuke stempelkaartjes! Handig he, die stempelhulp. Ik kan hem niet meer missen!