dinsdag 1 december 2020

DT 'In 't Woefke' : Gezellige feestdagen

Goeiemorgen iedereen,
een verse maand, een verse uitdaging voor het DT van 'In 't Woefke'. Alhoewel, een verse uitdaging zou je het niet kunnen noemen, we zetten de trend voor om kerstkaartjes te maken. Ik mag weer de spits afbijten en jullie trakteren op twee kaartjes met dezelfde stempels, verschillende technieken. 
Ik drukte de mooie stempel van Studio Light af met Versamark, bestrooide hem nadien met wit embossingpoeder om hem dan met de heatgun tot leven te 'roepen'. Met twee kleuren Distress Ink, kleurde ik de achtergrond, werkte het af met leuke plakparels die wel iedereen nog in voorraad heeft denk ik.
De rode versie, kleurde ik met Twin Markers (kan ook met ZIG markers) deeltjes in, die in die bepaalde kleur moesten afdrukken. Ik bracht er enkele donkerdere accentjes op aan, dan was het takje aan de beurt. Dat kleurde ik ook in met twee soorten bruin.
Om het afdrukje beter tot z'n recht te laten komen, kleurde ik met aquarelpotloden, er omheen.
Zo komt het geheel iets meer tot leven.

Takje : Studio Light
Kleur : Distress Inkt (blauw), Twin Markers / ZIG markers (rood) en aquarel potloden voor de achtergrond
Sentiment : Marianne Design




Hier zie je het afdrukje zonder ingekleurde achtergrond.





Wil jij deze kaartjes life zien ? Dat kan, ga dan even langs de winkel in Deurne. Inge kan je zeker en vast helpen met de techniek of andere keuzes die je in de winkel moet maken.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Niet vergeten hoor !
Groetjes, Martina




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 super mooie kaarten Martina!
Fijne dag.

Kaartjes door Elise zei

Wat een prachtige kaarten!

Annemarie en Merit zei

Twee hele mooie kaartjes Martina, knap gedaan zeg!

Liefs, Merit en Annemarie

Daphne zei

2 Hele verschillende kaartjes, wat knap gemaakt met dezelfde stempel.

femke zei

Heey Martina,

Dat zijn 2 hele leuke kaartjes geworden.

Groetjes Femke