zaterdag 20 maart 2021

Bedankkaartje voor Marfien

Goeiemorgen iedereen,
nog niet zo lang geleden, vierde ik het 10 jarig bestaan van 'mijn' kleurenkaartenteam. Je kon je toen opgeven om een 'weggeefje' te ontvangen. Marfien was in dit geval de gelukkige. Ik stuurde haar een pakketje op met knutselspullen, maar uiteraard mocht een kaartje niet ontbreken.
De onderste kaart maakte ik voor haar om mee bij het weggeefje te steken. Ze heeft me al laten weten dat ze erg blij was met alles, dus dat is wel prettig om te horen.

Achtergrond : Brusho
Honden : Marianne Design
Fishtail : Joy
Bedankt : Boekenvoordeel

Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart. Tot dan ! Fijn weekend,
groetjes, Martina
x



13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

lief en mooi Martina
Gr Karin

Anita van Deur zei

Wat een super leuk kaartje met de schattige hondjes schitterende achtergrond gemaakt, fijne dag.

LisannesKaartenhobby zei

Een hele mooie kaart voor Marfien, de hondjes blijven leuk

Hobbygroet Lisanne

VoormeKaartje zei

Wat een mooi kaartje! Die hondjes zijn zo schattig.
Groetjes, Christa

Marijke zei

Een heel leuk kaartje om mee te geven met je "weggeefje". Wat een leuk woord en je weet gelijk wat er wordt bedoeld. Leuk al die verschillende hondjes! Groetjes Marijke.

karin zei

Schattig met de hondjes erop. Mooi kaartje!
Groetjes,
Karin

Marfien zei

voor degene die het niet meer weten, op http://kaartenvanzolder.blogspot.com/2021/02/wow.html kun je het cadeau nog eens terugzien, in het echt is deze kaart natuurlijk veel mooier :-)

Henriët zei

Een mooie kaart met die lieve hondjes. Mooie achtergrond ook.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

De achtergrond, met die knal rode spetter, wauw, wat een gave kaart is dit!!

Aartje zei

Wat een leuke hondjes kaart. De kleuren knallen van het scherm
Groeten, Aartje

Diny zei

Wat een leuk kaartje heb je voor Marfien gemaakt Martina....en het is goed ontvangen zoals ik lees!
Groetjes Diny

Chantal zei

Super schattig kaartje.
Groetjes, Chantal S

Francisca zei

ohhh zo schattig !
Francisca