donderdag 8 april 2021

52 weeks to christmas : Elke donderdag een kerstkaart

Goeiemorgen iedereen,
zoals altijd komt na woensdag, donderdag. Dat wil zeggen, kerstkaartjesdag. Ook vandaag komt de hele ploeg van '52 weeks to christmas' in actie. We willen jullie allemaal warm maken om kaartjes te blijven maken doorheen het jaar. Het weer zit lekker mee, je komt helemaal in de sfeer. Mijn oudste dochter zei dinsdag nog lachend of we dan ook ineens de kerstboom mochten opzetten ? πŸ˜‚
In ieder geval, de temperaturen lenen zich er ideaal toe om toch even in jullie knutselkamer te duiken en vandaag een kerstkaartje te maken.
Ik amuseerde me weer met de pull card, lekker wat papiertjes weggewerkt op deze manier... Het modelletje vind ik erg leuk, het gaat nog geregeld terugkomen.

Papier : Wibra
Sentiment : Stamping Bella
Bomen : Marianne Design
Hertjes : My Favorite Things, gekleurd met copics

Wil je graag meedoen ? Dat kan, link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan komt een DT lid zeker en vast wel eventjes langs.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x











19 opmerkingen:

Nynke zei

Heeeeel erg leuk Martina! Inderdaad een topmodelletje.
Groetnis Nynke

femke zei

Heey Martina,

wat een gaaf winterkaartje. Inderdaad een erg leuk model. Mooie Kleurencombo met de designpapiertjes.

Groetjes Femke

Rosina zei

heel mooi deze 2 kerstkaartjes Martina, wat een geweldig leuk modelletje heb je weer gemaakt, met heel mooi bij elkaar passend designpapier...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Anita van Deur zei

Zeker een top model en prachtig papier en de hertjes zijn schattig.
Fijne dag.

Nancy Soetaert zei

Superleuke kaarten Martina.
Fijne donderdag
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de dartelende hertjes en andere leuke details
groetjes ellen

Eri zei

Een geweldig leuke kaart met de hertjes, en een heel tof modelletje.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Wat een gaaf model kaarten Martina! En wat leuk met die hertjes. Mooi papier heb je gebruikt.
Nu ik jouw inleiding lees dat na woensdag donderdag komt bedenk ik ineens dat ik gisteren ben vergeten te kijken naar de nieuwe kleurenuitdaging, dus dat ga ik nu snel doen. Het is ook wat met die rare dagen en dan ook nog dat rare weer...
Groetjes
Jantine

Margo zei

Oh Martina wat een schattige kaartjes maakte je.
Groetjes
Margo

Trudy zei

Super leuke en schattige kaart en wat een prachtig papier!
Groetjes Trudy

Ellen zei

Heel gaaf dit model...leuk papier en leuke items erop...top!
Groetjes Ellen

Marijke zei

Wat een prachtig kaartje en zoveel op te zien! Leuk die hertjes en de dubbele kaart waarop nog meer hertjes te zien zijn! Heel leuk gedaan! en wat een kleuren bij de kkt! Een echte uitdaging, ik dacht nog als het maar geen roze wordt! We gaan weer meedoen en er even over nadenken! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in een leuk model Martina. Leuk dessin-papier heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Dit is zeker een leuk modelletje, Martina, en wat zijn die elandjes gaaf!!
xxx Margreet

Laurespage zei

Heel, heel mooi en leuk model, en je papier past allemaal perfect bij elkaar.
Groetjes, laurette

Diny zei

wat een GAVE kaart Martina....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Wies zei

Heel leuk model kaart. Mooi combinatie van papier en grappige rendieren.
Groetjes, Wies

Angelique zei

Supermooie kaartjes, heel leuk model, mooi dp en de hertjes zijn te schattig.
lieve groetjes Angelique

Sarah - Crea S zei

Ooh wat een toffe kaartjes! En superleuk papier! De hertjes lijken het helemaal naar hun zin te hebben!
Mijn vriend zei het van de week ook nog, dat hij iemand in huis had die vanwege het weer het alweer voelde kriebelen om de kerstoom terug op te zetten πŸ˜† ik zei meteen, tuurlijk! Maar dan met paaseitjes in ipv kerstballen 😎 .. Groetjes, Sarah