maandag 12 april 2021

Elke maandag een persoonlijke kaart : 304 : De Mozaïek

Goeiemorgen iedereen,
vandaag eens iets anders dan een kaartje. Deze keer heb ik een projectje dat ik voor de school maakte, ongeveer 2 jaar geleden. We gingen voor een vernieuwd logo, daar hoorde ook een nieuw 'gadget' bij. Ik amuseerde mij tijdens de zomervakantie met het smelten van kleine stukjes wasco krijtjes, die in vormpjes gieten en daar dan welkomstzakjes mee maken voor nieuwe leerlingen.
Hieronder zie je de uitwerking. De geur was niet altijd even prettig, maar het resultaat is wel leuk geworden.
Zo heb ik niet meteen een lijstje met materialen voor jullie,
het is volledig 'eigen makelij' met de computer en de oven.
Ik wens jullie langs deze dag alvast een hele fijne start van de (werk) week toe en zie jullie woensdag graag weer terug voor een projectje DT 'In 't Woefke'.
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x




13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat gaaf zijn ze geworden, de reuk daar kan ik me wel indenken ooit ineen grijs verleden ook gedaan :) fijne dag.

Diny zei

Wat ontzettend leuk bedacht.....en uitgevoerd Martina!
Wat waren de reacties daarop op school?
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Dat zijn geweldig leuke welkomstcadeautjes! Super leuk bedacht.
groetjes, Caroline

Eri zei

Ziet er superleuk uit, en heel leuk bedacht.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een superleuk idee ziet er zo leuk uit de vrolijke kleurtjes in de zakjes
groetjes ellen

Femminde zei

Oh wat leuk geworden!! Ik heb er ook wel eens aan gedacht om het te doen. Maar ik ben bang dat ik mijn bakvorm nadien niet meer kan gebruiken om in te bakken. Dus het is er nog niet van gekomen.
Maar ziet er wel super uit!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Wat ziet dat er leuk uit, Martina! Heel feestelijk. En ik had geen idee dat dat kon, die dingen smelten en bakken enz...
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Wat super leuk is dit!

Francisca zei

Dat was super leuk idee !!!

Nancy zei

Hey Martina,

Daar gaan vast héél veel wascokrijtjes in verdwenen zijn!!
Wat een idee alweer! (ok, ik had ze al wel gezien!) Een super leuk (groot) project was het...

Liefs,
Nancy

Daphne zei

Wat ben jij toch een kei om het maken van productie😉, wat super leuk, zo'n zakje met klein kadootje erin.

Nicole Parmentier zei

Wat superleuk en toepasselijk deze lieve krijtjes. Topidee!!

Sarah - Crea S zei

Wat een tof project! Heel leuk deze "gesmolten" mannetjes. Groetjes Sarah