donderdag 9 september 2021

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag. De challenge is voorbij, de winnaar kan je lezen op het blog van '52 weeks to christmas'. Dat wil niet zeggen dat wij nu lekker lui achterover hangen, nee hoor, wij gaan gewoon door met de reeks !
Deze keer hield ik het op een eenvoudig kaartje met een restje dat ik over had met alcohol inktjes van de Action. Daar zit lekker wet bling bling in, dus leent zich ideaal om mee in de kerstcollectie te worden opgenomen. 

Bomen : Memory Box, bewerkt met de alcohol inkt van Action

Wil je graag meedoen met je wekelijkse kerstkaart ? Dat kan enkel vandaag ! Vergeet je kaartje niet op het blog te linken, dan brengt een DT lid je vast wel een bezoekje.
Ik wens jullie alvast een hele fijne donderdag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een 2de creatie voor DT 'In 't Woefke'.
Tot zaterdag !
Groetjes, Martina
x





12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi je kaart wat een leuke boompjes stans, ik heb de inktjes staan nog niets er mee kunnen doen hopelijk binnenkort, fijne dag.

Daphne zei

Ik zie bij iedereen veel drukke kaarten deze week een kom ik hier, zie ik deze mooie CAS kaart.
Wauw, precies goed zoals het is.

!neke zei

Mooie strakke kaart !!!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie rustige kerstkaart, mooi die tere boompjes.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat een gaaf kaartje! Het lijkt inderdaad wel of de boompjes licht geven! Super leuk! Groetjes Marijke.

carla zei

Wat heb je mooie boompjes gemaakt voor op je kraft kerstkaart.
Superleuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Wat een leuke strakke kaart met deze de mooie boompjes. Mooi ingekleurd en gecombineerd bij het kaftpapier. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Supermooie kaart! Die stansjes van Memory Box zijn altijd zo fijntjes..

Claudia's kaartjes zei

Wat een toffe kaart. Toppie!!
I love this card
grtjs Claudia

Diny zei

Wat een gave kaart Martina.....ik vind hem prachtig!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

leuk die boompjes! Welk merk yupopapier gebruik je voor deze inkt? Ik heb al op een paar soorten geprobeerd en heb er wat problemen mee... de glitters vallen af, trekt helemaal in het papier, stanst niet goed, ... altijd wel iets...
groetjes
Nancy

Jantine zei

Wat een toffe kerstbomen, met die bling-alcohol inkt. Geeft een leuk effect.
Je racekaart is ook echt top, Martina! Lekker bezig :-)
Groetjes
Jantine