woensdag 29 september 2021

Kleurenkaartenteam 2021 : 8ste schakel : Geel met staalblauw

Goeiemorgen iedereen,
fijn dat je de weg naar mijn blog gevonden hebt om kennis te maken of deel te nemen aan het kleurenkaartenteam. Vandaag wordt blogland overspoeld met kaartjes in geel met staalblauw. Staalblauw, de kleur die ik voor een keertje mocht kiezen... Ik maakte het mezelf niet makkelijk, want een combinatie papiertje met deze kleurtjes, bleek ik niet echt te hebben. Dan maar aan de slag met gewoon gekleurd papier. Nog even mijn embossingfolders er bij genomen (die blijven nog te vaak in de kast verdoken), om het kaartje wat meer reliëf te geven. Mijn nieuwe bloemenstans van Elizabeth Craft Design, die ik in Nijkerk op de beurs kocht, mocht dan ook voor de eerste keer uit de verpakking ! Hoera !
Het modelletje dat je hier ziet, zagen we ook op Nijkerk in een stand, we vonden het helemaal top, dus daar laat ik uiteraard geen gras over groeien. Gebruikte het hier, weer lekker veel plaats om veel in te verwerken (binnenkort, ..... jawel hoor, dessignpapier 😂).
Hieronder het resultaat....

Embossingfolders : Cuttlebug
Bloemen : Elizabeth Craft Designs

Hopelijk ging het bij jullie vlotter om het kaartje te maken, ben benieuwd !
Ik mocht op veel enthousiastelingen rekenen, dat is fijn.
Hieronder vind je de hele lijst deelnemers, breng hen alvast een bezoekje en vergeet vooral geen reactie achter te laten, want daar draait het tenslotte om.


Ik wens jullie een hele fijne dag toe en zie jullie morgen graag terug voor een verse kaart voor DT '52 weeks to christmas'. 
Tot morgen !
Groetjes, Martina
x







23 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Oeps, wat een last-minute-kaart... Dat zijn we niet van je gewoon...
Maar goed dat je gewacht hebt tot na Nijkerk, anders hadden we dit leuke model niet gezien... En ja, embossingfoders blijven ook hier te veel in de kast liggen... Je moet er gewoon aan denken om ze te gebruiken hé...

Goed gevonden, tof model, leuke kleurencombo ook...
Helemaal geslaagd in jouw eigen opdracht!!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Leuk model Martina! Tof die grote congrats aan de zijkant. Heel tof dat jij de kleuren koos deze keer! X

Nancy Soetaert zei

je hebt het jezelf toch best moeilijk gemaakt...
Maar je kaartje is superleuk, heel mooie bloemenstansjes en wat een leuk kaartmodelletje!
groetjes
Nancy

chantal zei

Martina en last minute, dat zijn we niet gewoon. Toch is het je gelukt om zo een keitoffe kaart te maken.
T was leuk je gezien te hebben in Nijkerk
Liefs Chantal

GerJanne zei

Heel leuk model, ik heb hem niet gezien op de beurs maar jou ook niet! Zo jammer. De kleuren combinatie heb je goed gekozen, ik vind hem prachtig!

Jantine zei

Wat een leuk model inderdaad Martina! En mooie bloemen gebruikte je er op. Ik heb het model ook niet gespot op de beurs (en jou ook niet), kun je nagaan, zelfs als er minder te zien is zie je nog niet alles...
Maar ik vind hem prachtig en je uitdaging was inderdaad weer een uitdaging. Leuk om je embossingfolders te gebruiken.
Bedankt voor het KKT weer deze maand! Fijne dag,
Jantine

Colien zei

Heel mooi vouwkaartje in de kleurtjes van deze maand, gaaf model! Goed van jou om embossingfolders te gebruiken, die liggen hier ook teveel weggestopt...
En wat tof dat er weer zoveel deelnemers zijn, blijft elke maand een toffe uitdaging.
Nog bedankt voor je bijdrage aan het cadeau voor 'onze' bruid Merit, ze is heel blij met haar shoptegoed...
grtz Colien

Je@net zei

Erg leuk kaartje, Martina!

marja kenter zei

Heel mooi dit kaartje.
Fijne dag en groetjes.

marijke zei

Een heel mooi model en de embossing heb ik ook naar eens uit de kast gehaald! Wat een mooie bloemen heb je gebruikt. Een top kaartje in deze mooie combinatie. Groetjes Marijke

Rhodé zei

Tof modelletje! Bij jou knalt het geel lekker. Leuk gedaan.

Marfien zei

Een kanjer van een kaart, het zijn er eigenlijk wel drie
heb deze niet gezien op de beurs, goed dat er meer bloggers gaan voor nieuwe ideeën :-)

Diny zei

Wat een verrassend leuke kaart met de meerdere vouwen Martina.
Als je hem foto voor foto bekijkt komt er telkens weer een gedeelte bij.....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Petra-loves-paper zei

Je hebt heel wat teweeg gebracht met je staalblauw 🤣, leuke kaart maakte jij er mee. Leuk hè om je nieuwe spullen en opgedane inspiratie gelijk in praktijk te brengen, groetjes Petra

Femminde zei

Wat een leuk kaartje!! Tof model ook.
En bedankt voor het kiezen van de mooie kleurtjes. Ik was er blij mee.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Je hebt een prachtige kleur bij het geel uitgekozen Martina! Niet gemakkelijk maar dat hoeft ook niet hè. Wat een superleuk modelletje heb je gemaakt voor deze challenge. Ik heb het in Nijkerk niet gezien.. waarschijnlijk te druk met shoppen geweest..

!neke zei

Super gave kaart !
Groeten Ineke

Henriët zei

Mooie kaart met een hele mooie bloem! Handig zo'n beurs om ideetjes op te doen.
Ik ga het weekend naar Hardenberg. Wie weet wat ik daar allemaal zie, en koop.....
Groetjes van Henriët

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje en een leuk model! Het is een mooie combinatie van kleuren geworden. Dankjewel voor het regelen weer Martina! xx

Rosina zei

Prachtig kaartje voor deze uitdaging Martina, een hele mooie stans heb je gescoord in Nijkerk en ook leuk geembost...
groetjes Rosina

Margreet zei

Wat een mooie bloemenstans heb je gebruikt, Martina! Die embossingfolder met de grote dots vind ik super en de grote tekst doet het ook altijd goed!
xxx Margreet

Nelleke zei

Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. Wat is dit een leuke kaart en model ook. Het geel en het blauw maken het echt fris. Goeie combinatie hoor! Wat je beschrijft in het bericht hiervoor heb ik met de IPAD. Daar kan ik zo van balen. Als ik incognito ga op de IPAD, gaat het meestal wel een poosje goed en dan in 1x niet. Dat maakt dat de schik er wat af is om te reageren. (nu speelden er andere zaken) Op mijn telefoon zie ik op de leeslijst geen foto's, ook niet leuk. Dan moet ik zoals nu achter de computer kruipen. Jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben op de beurs, ik was er op zaterdag met GerJanne. Groetjes, Nelleke

Laurespage zei

Een heel mooi model je kaart en de fijne bloemen werken de kaart af.
Ik ben wat laat met de reacties maar we zijn nog maar net terug van vakantie.
Groetjes laurettr