maandag 17 januari 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart / doosje : 344 : Audrey & Peter

Goeiemorgen iedereen,
zaterdag beloofde ik jullie het bijpassende doosje van de weekendkaart te tonen. Hier is ie dan. Eentje voor Audrey en Peter, vol foto's, allemaal in een zwart-wit versie. Gelukkig zijn daar de blokjes van de Action die daar mooi dienst voor kunnen doen.
Ik amuseerde me om alles goed te verwerken. Bovenop het doosje, is een afdrukje van de uitnodiging. Daar baseerde ik dan ook mijn kaartje op. Dat kaartje zag je zaterdag al.

Papier : Action
Ja : Rayher
Grote cijfers : Alt & New
Harten : Memory Box
Best Day Ever : Hero Arts
Hartjes aan touwtjes : Memory Box









Missie geslaagd denk ik dan... Op naar de volgende opdracht.
Ik wens jullie een hele fijne start van de (werk)week toe. Wij beginnen er aan met tot nu toe 5 collega's die ontbreken, het zal weer pittig worden.
Tot woensdag !
Groetjes, Martina

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig en missie zeker geslaagd heel mooi in het zwart wit, succes voor deze week, fijne dag.

Daphne zei

Mooi, héél mooi en héél erg persoonlijk. Dit zijn van die doosjes/kadootjes die je voor altijd gaat bewaren.
Pff..... het houdt maar niet op met al die ziekte en quarantaine.

femke zei

Heey Martina,

dat is een mooi doosje met bijpassende kaart geworden. Altijd leuk als je er een persoonlijke draai aan kan geven.

Sterkte deze week op het werk nu jullie met zo weinig zijn.

Groetjes Femke

Debby Kuster zei

Wat een mooi persoonlijk doosje die hoort bij de mooie kaart die je eerder deze week liet zien

Marja Sch zei

Wat een schitterende explosion box heb je gemaakt. Wat een werk, maar met een heel mooi resultaat. Groetjes Marja

Margo zei

Wat een superleuke box Martina, heel tof gedaan, dat zal wel goed onthaald zijn. Ik hoop dat je zieke collega's snel terug zijn, bij ons is het ook afzien voor de overblijvers dus ik ken het gevoel jammer genoeg.
Dankjewel nog voor de prachtige kerstkaart die je stuurde, ik ben er heel blij mee.
Groetjes
Margo

Elly zei

Wat een mooie creatie,
Groetjes Elly