donderdag 8 december 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Teamtreffen !

Goeiemorgen iedereen,
eind november hadden we eindelijk weer een 'teamtreffen' met de ladies van '52 weeks to christmas'. Er werd, zoals verwacht, heel wat afgebabbeld, maar we hebben ook niet stil gezeten.
We werden verwend met heerlijke appeltaart en een lekkere lunch. Er werd ook gedacht aan leuke weggeefjes, fijn !
In de namiddag, voorzag ik een kleine workshop om deze '3 layer rotation card' in elkaar te knutselen. Een aantal dames kreeg het in het begin een beetje benauwd, maar ze zijn er toch allemaal in geslaagd om het kaartje te monteren en af te werken.
We besloten om hem allemaal vandaag te publiceren op onze eigen blogs en op het blog van '52 weeks to christmas'.
Zo krijg je alle creaties tegelijk te zien. Daar is het dus voor de verandering lekker druk !

Papier : Action
Sentiment bovenkant : Simon Says
Bomen : Alexandre Renke
Techniek / patroon : 3 layer rotation card

Wil jij graag meedoen met de wekelijkse kerstkaart van '52 weeks to christmas' ? Dat kan ! Enkel vandaag kan je je kaartje linken op het blog. Misschien maak jij ook wel een 3 layer rotation card ? Ben benieuwd !
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x






19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je kaart is schitterend en wat leuk de roterende schijven knap hoor! Fijne dag.

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Martina!

Margreet zei

Prachtige kaart, Martina!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuke details
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooi DP en super leuke binnenkant!
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Superleuke kaart, wel een heel gepuzzel, vooral omdat ik jou niet in de buurt had voor mentale ondersteuning, Martina!
Bedankt voor de leuke workshop.
Groetjes
Jantine

Eri zei

Wow, een prachtige kaart, en wat is dit ook een leuke pop-up! Tof om dit te maken met al je teamgenoten!
Groetjes, Eri

Femminde zei

Wat een leuke kaart met die pop up.
Tof dat je iedereen zo geinspireerd hebt!!
Fijne week !!
Groeten van Femminde

Irene zei

Wat heb je iets gaafs bedacht en gemaakt voor jullie DT-dag, heb ze bewonderd en zal er eens voor gaan zitten (dat zegt niks hoor, ben niet zo handig😉).
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nogmaals bedankt voor al het voorwerk en de leuke materialen Martina. Ik vond mijn eerste teamdag héél gezellig mede door de workshop van "de juf" hihi.
Jij hebt er een prachtige kerstkaart van gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Het was een gezellige dag en je workshop was een succes! Bedankt voor je leuke opgave en inderdaad is het iedereen uiteindelijk gelukt! haha! Je kaartje is leuk geworden. Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt en zelfs de binnenzijde is even mooi als de voorkant.
Groetjes, Laurette

Ans Gilbert zei

Gezellig zo'n DT dagje, je maakte een hele leuke workshop, hele mooie kerstkaart heb je gemaakt,
Groetjes,
Ansx

Annemarie en Merit zei

Onze enveloppe is hier dinsdag bezorgd heeft er dus heel wat langer over gedaan dan normaal Ingrid had hem al veel vroeger gepost.
Hier twee hele verwarde drukke weken....dus niet eens begonnen eraan...wel even het filmpje bekeken... nou dat gaat nog een hele bevalling voor ons worden want we zijn zo niet handig met dit soort dingen...knap hoor dat je dat even zo in elkaar zet...
geeft een heel grappig effect.
Bedankt Martina ook namens Merit.

Daphne zei

Ik ga dit model wel eens opzoeken, want ik snap er niks van......
Het ziet er wel heel erg leuk uit.
Wat leuk dat jullie allemaal vandaag dezelfde kaart laten zien.
Je bent een goeie juf, want bijna iedereen heeft zijn kaart af gekregen.

GerJanne zei

Wat een gezelligheid bij jullie in het team! Heel leuk! EN je kaart ziet er vernuftig uit. Als je hem open doet draaien de cirkels, zoals ik het begrijp. Lijkt me inderdaad best wel lastig om voor elkaar te krijgen...

Nancy zei

Hey Martina,
Hoe leuk is dat, dat je een workshop organiseerde voor het hele team!
Ik moet er dus nog aan beginnen, ben gisteren het filmke beginnen afspelen maar het was te lang voor mijn middagpauze.
Die bijeenkomsten het de leden van het 52-weeks-team lijken zo fijn! Tof dat je al die creatievelingen samen kan zien...
Jouw kaart hier is dus weer heel geslaagd, maar dat kan niet anders hé, jij bent tenslotte de juf!
Liefs,
Nancy

Sarah - Crea S zei

Mooi kaartje en knappe techniek! Kan me voorstellen dat een aantal dames het Spaans benauwd kregen. Ik geloof dat ik me er zelf niet aan zou wagen.. Chique dat jik dat wel durft en dan ook nog een workshopje in elkaar bokst.

Francisca zei

Niet normaal deze kaart ... dat heb je weer knap gedaan !!!
Sta versteld zo een moeilijk systeem , je doet het maar weer
Francisca