zaterdag 10 december 2022

Extra kerstkaartjes ...

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie nog enkele achtergebleven kerstkaartjes. Die mochten nog niet op mijn blog shinen, dus bij deze. Het werd weer een pop-up kaartje met de snijmal van Karen Burniston. Ik vind het altijd moeilijk om de kaart dan gepast af te werken aan de buitenkant. Vermits het hier weer ging over vrij druk papier, besloot ik om het heel eenvoudig te houden. De binnenkant krijgt toch alle aandacht, hahahaha !

Papier : Boekenvoordeel denk ik
Sentiment buitenkant : Greeting Farm 
Binnenkant : Karen Burniston
Kleine vormpjes : Boekenvoordeel en Cottage Cutz

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x









8 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en de binnenkant is weer super!
Groetjes en fijn weekend, Caroline

Elly zei

Mooie kaart met een nog mooiere binnenkant, zeer verrassend.
Groetjes Elly

Daphne zei

Zooooooo, dat is inderdaad een verrassing, die binnenkant.
Heel erg leuk!

Eri zei

Leuke serie kaarten. Door het mooie design papier en de grote tekst heeft de voorkant ook niet meer nodig, zeker met zo'n verrassende binnenkant!
Groetjes, Eri

Sarah zei

Mooi en toffe binnenkant. 😉

Anita van Deur zei

Super leuke kaarten Martina!

Els zei

Leuke kerstkaarten en de binnenkant vind ik ook erg leuk!
Groetjes, Els

!neke zei

Ook weer gaaf Martina !!!!
Groeten Ineke