maandag 30 januari 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart 398 : Mano

Goeiemorgen iedereen,
mijn 'oudste' dochter werd in december 26 jaar. Ze woont ondertussen niet meer thuis, dus hoefden we niet te versieren, na 25 jaar. Toch wel vreemd, maar een kaartje blijft er natuurlijk wel bijhoren !
Ook zij mocht genieten van mijn 'ontdekking' van de rotation card. Nu ik dit modelletje ondertussen wat onder de knie heb, krijgt zij meestal ook een verjaardagsversie van het probeersel.

Papier : Action (zoals steeds de laatste tijd.... 😇
Letters naam : Memory Box
Sentiment vooraan : Lawn Fawn

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne week toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geslaagde kaart Martina! Fijne dag.

Margreet zei

Supergaaf Martina. Dat interactieve deel is zó leuk!
Fijne dag!
xxx Margreet

Elly zei

Gefeliciteerd met je dochter, en het is een leuke kaart.
Groetjes Elly

Ans Gilbert zei

Ook voor je jarige dochter maakte je een superleuke kaart, gefeliciteerd!
Groetjes,
Ansx

Daphne zei

Ik blijf het leuk vinden, dit model.

GerJanne zei

Oh ja, superleuk! En ik weet nog zo goed de eerste keer dat we de verjaardag van Annebeth voor het eerst bij haar thuis vierden.... ik voelde gewoon een beetje onthand of zo...nu ben ik eraan gewend..

Nancy zei

Hey Martina,
Deze is super leuk geworden!
Goh, zal wel varen dat ze niet meer thuis is...
Liefs,
Nancy