woensdag 1 februari 2023

Oproep kleurenkaartenteam 2023 : 2 de schakel : Bordeaux rood met pastelgeel

Goeiemorgen iedereen,

GerJanne mag deze maand de kleurencombo bepalen.
Zij koos bij het bordeauxrood, het zachte geel, pastelgeel.
Toen ik het las, vond ik het vooral een heel vreemde, niet voor de hand liggende combinatie. Ook niet makkelijk....
In ieder geval, wil jij de uitdaging aan gaan deze maand ? Fijn ! Geef je dan hieronder op bij Mister Linky met je startpagina van je blog.



Je kan je opgeven tot maandagavond, 20 februari, we publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat wil zeggen, 22 februari. Het is dus deze keer een heel erg korte periode dat je tijd hebt om je kaartje klaar te krijgen.
Ben benieuwd !
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, 
Martina
x

16 opmerkingen:

Jantine zei

Zo, dat is wel een uitdaging ja! Ik ga me er eens over buigen!
Groetjes
Jantine

Nelleke zei

Inderdaad een uitdaging maar dat gaat ons zeker lukken! Groetjes Nelleke

Daphne zei

Ik ga weer meedoen!!
Maak het mezelf meteen lastig met deze combinatie, maar moet lukken.

Anita van Deur zei

Super leuk deze combinatie, doe weer mee.

chantal zei

Oh weer een uitdaging, ik doe mee
Liefs chantal

Femminde zei

Ja inderdaad geen makkelijke kleurencombi. Maar zo gaan we precies goed voor mooie paaskaartjes een maand verder (dan is lichtgeel een goed beging, haha)
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Femminde zei

moet natuurlijk begin zijn

GerJanne zei

Ik doe ook mee.... en inderdaad heb ik pastelgeel gekozen om voor de volgende maand voorjaarskleuren te krijgen....hopelijk lukt dat 😁

Nancy zei

Hey Martina,

Straf, ik had een voorgevoel dat het licht geel zou zijn... Gek hé?
Ik doe ook weer mee, zal geen gemakkelijke opdracht worden...

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Ik doe mee...22 februari, dat gaat er snel zijn!🥺

Nancy Soetaert zei

dat wordt nadenken, maar we gaan geen uitdagingen uit de weg in het KKT...

Diny zei

Ik ga weer proberen mee te doen Martina!
Groetjes Diny

karin zei

Het is lang geleden maar ik doe ook weer eens mee.
Groetjes,
Karin

Wilma zei

Natuurlijk ga ik weer proberen om mee te doen en hoop dat deze keer de link wel goed werkt.
Liefs, Wilma ☺☺☺

Grietje Jansen zei

Ik doe ook weer mee.
Groetjes Grietje

Margreet zei

Ik heb me opgegeven, maar moet me helaas vanwege de griep afmelden.
xxx Margreet