zaterdag 25 maart 2023

Dikke knuffel

Goeiemorgen iedereen,
soms zijn er iets minder leuke kaartjes nodig. Maar kijk, ze zijn nodig en fijn om te krijgen denk ik dan. Deze ging richting mijn hobbymaatje, die onlangs iemand van haar familie heeft verloren. Ik kon niet mee op de begrafenis aanwezig zijn, dus ging deze kaart op de bus.

Sentiment : Scarpbook Atelier
Vlek / veeg : Bo Bunny (?)
Takje : Honey Bee

Een kort tekstje vandaag. Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kleurkeuze voor deze kaart een mooi geheel. Is mijn mailtje goed ontvangen. Fijne dag.

Margreet zei

Het is een mooi condoleancekaartje geworden!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stijlvolle kaartjes
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige stijlvolle condoleance kaarten Martina.
Fijn weekend.
Groetjes Elle-Jeanne

Elly zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt voor deze gelegenheid, zal zeker troost geven.
Groetjes Elly

Daphne zei

Oeh, dit vind ik heel mooi bedacht.
Mooi, de tekst en dan de "rustige" kleur erbij.

Kaartenkraam zei

Mooie ingetogen kaart. Mooie tekst!

groetjes van Ank

Francisca zei

Het deed inderdaad deugd om ze te ontvangen .
Dank je wel voor alles en altijd xxx

Francisca