donderdag 23 maart 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Merry Christmas

Goeiemorgen iedereen,
voor wat het nog waard is... Een beetje tekst bij deze creaties 😏. Ik zit namelijk weer ziek thuis helaas, daarom, gisteren niet gelukt om het bericht af te werken. Vanochtend gaat het al wel weer beter, dus..
Fijn om te zien dat bloggers dan toch de moeite nemen om een reactie achter te laten ondanks het onafgewerkte bericht πŸ‘
Je kreeg inderdaad weer een pivot circle card, het modelletje dat ik ons DT van '52 weeks' aanleerde.
Deze keer weer in een andere soort uitvoering, het papier bepaalt echt wel de sfeer zoals je ziet.

Papier : Action
Bomen : Marianne Design
Sentiment vooraan : Lawn Fawn
Sentiment binnenin : Lawn Fawn en Wibra
Sentiment merry christmas vooraan : Taylored Expressions
Hert : Gummiapan (?)

Bedankt voor jullie bezoekje,
nog een fijne dag, tot zaterdag voor een verse kaart,
grtjs, Martina
x



14 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuke pop-upkaartjes heb je gemaakt!

Anita van Deur zei

Leuk zijn je beide pop up kaarten mooi dp gebruikt. Fijne dag.

Elly zei

Wat een leuke pop up kaarten heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes, leuk dp heb je gebruikt
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en leuke pop-up binnenkant!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Ze zijn er leuk.
Mooi papier gebruikt, dat doet een hoop voor een kaart vond ik altijd.

Eri zei

Een leuke kaart met binnenin een verrassende cirkel pop-up!
Groetjes Eri

Jantine zei

Heel mooie kaarten weer Martina! Leuk papier!
Groetjes
Jantine

Diny zei

het zijn twee hele mooie kaarten Martina!
Groetjes Diny

Marijke zei

Dat zijn weer leuke kaartjes Martina! Mooi gedaan. ik heb dat rode papier ook maar ik vind het moeilijk te combineren met iets! Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

leuk papier en mooi grote tekst heb je gebruikt.
leuke kaart.
Liefs Annemarie en Merit

Laurespage zei

Heel mooi Martina, leuk tekst en heel mooi warm en feestelijk papier heb je gebruikt.
Groetjes, Laurette

!neke zei

Beide leuk !!!!
Maar ik waag me er niet meer aan.....
Groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart, je kan het ondertussen vast met je ogen dicht ;-)
Hopelijk voel je je ondertussen beter! Wij zijn hier ook allebei ziek geweest, stomme C...
Nu bijna klaar met mijn kerstblogrondje, in het weekend nog te vermoeid, en ik wou me ook wat rustig houden want morgenavond vertrekken we op lang weekend voor Johans 60ste...
Groetjes
Nancy