zaterdag 10 juni 2023

Congrats

Goeiemorgen iedereen,
mag het soms wat eenvoudiger zijn ? Oh ja, dan laten we het papier een beetje spreken voor de kaart, uiteraard met een extraatje aan de binnenkant. Dat blijft toch mijn 'dada' zoals ze wel eens zeggen...
Deze twee iets mannelijkere kaartjes zijn al snel uit mijn voorraaddoos verdwenen, moeten dus snel aangevuld worden...

Papier : Action
Happy Birthday to you : Lawn Fawn
Congrats : Simon Says

Ik wens jullie een mooi hitteweekend, hou het koel en ik zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





11 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gave kaartjes Martina, die staan ook nog op mijn lijstje om te maken xx

Ellen zei

Heel tof met die 'simpele' voorkant en dan de verrassing binnenin. Gaaf gedaan!

Elly zei

Ze zijn mooi deze kaarten, vind het lettertype ook zo gaaf.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details
groetjes ellen

Blankina zei

Gave kaartjes hoor! groetjes Blankina

Eri zei

Lekker stoer met die grote letters! En blijf maar lekker bij je Dada, dat hoort helemaal bij jou.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Martina!

Kaartenkraam zei

Niet iedereen houdt van drukke 'volgeplakte' kaarten dus voor elk wat wils zou ik zeggen.
Je hebt ze prachtig gemaakt met die leuke verrassing binnenin!

groetjes van Ank

Margreet zei

Heel gaaf!
xxx Margreet

Diny zei

Het zijn twee leuke kaartjes Martina....meer hoeft niet!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een toffe tekst binnenin de kaart!
Helemaal geslaagd als mannenkaarten, dat vraagt naar meer!
Liefs,
Nancy