zaterdag 3 juni 2023

Wildbloemen voor 'DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag verse kaartjes voor DT 'In 't Woefke'. Deze keer gebruikte ik de snijmallen van wildbloemen van Sizzix. Ze hebben een 3 tal setjes waaruit je zelf kan samenstellen. Had het set al meermaals zien voorbij komen, dan aangekocht en dan .... Het duurde even voor ik wat inspiratie had om deze, vrij grote snijmallen te verwerken. Toen vond ik nog een restje achtergrond, dat ik maakte met de gelli plate en zo kwamen de ideetjes tot deze kaartjes. 
Ik kleurde de bloemen in met Distress Inkt, geeft toch wel een speciaal effect vind ik. Je kan ze uiteraard ook inkleuren of uit gekleurd papier snijden, maar hier, in dit verhaal, vond ik de Distress Inkt toch wel op z'n plaats.
De tweede kaart maakte ik op een witte achtergrond, komen de bloemen iets dominanter voor.
Voor ieder wat wils, zou ik zeggen....

Achtergrond : Acryl verf met gelli plate
Bloemen : Sizzix, bewerkt met Distress Inkt
Sentiment : Studio Light

Deze en nog veel meer kaartjes kan je bekijken in de winkel in Deurne 'In 't Woefke'. Je kan dan ook meteen je materiaal aankopen en zelf aan de slag gaan.
Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




3 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Twee mooie kaarten en heel leuke bloemen.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Heel mooi deze wildbloemen op je kaart, fijn weekend.

Daphne zei

Nou, je instiratie kwam langzaam op gang, maar toen het er eenmaal was.......gaaf hoor!!