woensdag 17 januari 2024

I miss you

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je nog een keer kaartjes voor de voorraaddoos. Deze afdrukjes maakte ik een hele lange tijd geleden, van een stempelset van Francisca, mijn hobby maatje. Ze raakten in de voorraaddoos 'wel leuk om ooit een keertje op te gebruiken' en eigenlijk ook een beetje 'vergeten'.
Toen ik rond Nieuwjaar ontdekte dat ik in de planning van mijn blog al een hele tijd geen 'gewone' kaartjes meer had op staan, besloot ik om mijn doos te beginnen verwerken. Trouwe bezoekers zagen reeds exemplaren van deze 'leuk maar vergeten' afdrukjes voorbij komen. 
Bij deze...

Olifant : Katzelkraft, gekleurd met aquarel potloden
Sentimenten : Van Francisca

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Kom je dan weer even piepen ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




 

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ik vind ze geweldig, leuk dat je ze hier laat zien zo kunnen we mee genieten! Fijne dag.

Nancy zei

Hey Martina,
Zo'n mooie kaarten... Toffe stempel, leuk gemaakt...
Wat zouden we doen zonder onze hobbydinnen hé!
Liefs,
Nancy

Eri zei

Heel mooie kaarten met deze stempels!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de toffe stempel
groetjes ellen

marja kenter zei

Heel mooi.
Fijne dag en liefs

femke zei

Heey Martina,
wat een lieve kaartjes!!!
Groetjes Femke

Grietje Jansen zei

Wat een grappige afdrukjes.
Leuke eenvoudige kaarten heb je ermee gemaakt.
Grietje

Laurespage zei

Supermooi !
Groetjes, laurette