woensdag 3 januari 2024

Oproep kleurenkaartenteam 1 ste schakel : Donkerblauw en celeste

Goeiemorgen iedereen,
jawel, de eerste woensdag van de maand en we vliegen er terug in met het kleurenkaartenteam ! Een nieuw jaar, dus nieuwe kleurencombo's, nieuwe uitdagingen. Ik kan het niet geloven, we gaan gewoon het 13de jaar in met dit. Hoe fantastisch is dit ? Sinds 2011, dat begon met een ludiek ideetje in de auto met hobbydinnen, op weg naar een hobbybeurs, blijft gewoon in leven, nog steeds. Dank zij jullie, deelnemers, die telkens weer de weg naar mijn blog vinden en de moed vinden om weer verse, toffe, creaties te ontwikkelen met de opgegeven kleurtjes. Dit is gewoon super ! DANK JULLIE WEL DAARVOOR ! Om dit concept levend te houden. Mooi !
In ieder geval, vandaag krijgen jullie de kleurencombinatie op je bord van Colien. Die was de eerstvolgende die mocht kiezen eind december. Zij koos, in samenspraak met haar man (heb ik begrepen) voor bij het donkerblauw, de kleur CELESTE te kiezen. Daar had ik nog nooit van gehoord, blijkbaar een term in de wielersport. Gelukkig stuurde ze me ook nog een mooi moodboard in de mail, zo wordt de kleurencombo erg duidelijk.


Wil jij graag meedoen met deze prachtige kleurencombo ? Dat kan ! Geef je dan voor 29 januari op, hieronder bij Mister Linky met je startpagina van je blog. Dan kom je automatisch mee in de lijst.
We publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat is echt de laatste dag van januari, 31 ste.


Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe. Wij hebben vandaag nog een feestje op de planning staan, mijn papa wordt 82 jaar vandaag. Dus wij zijn nog niet uitgefeest... 😉. Zijn kaartje zie je binnenkort nog wel een keertje voorbij komen bij de persoonlijke kaartjes.
Ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart van DT '52 weeks to christmas', daar loopt de challenge nog even.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je vaders verjaardag, een dag om te genieten.
De kleuren combinatie is prachtig zie dat het niet 1 vaste kleur je kunt er wat kanten mee op.

Caroline zei

Gefeliciteerd en gelukkig zegt plaatje meer dan de kleurnaam had er ook nog nooit van gehoord
Groetjes Caroline

chantal zei

Celeste? Weer watbij geleerd.
Natuurlijk doe ik weer mee. Wil het niet missen.
Lijkt wat licht turquoise
Liefs Chantal

Ellen zei

Gefeliciteerd met je Vaders verjaardag en een leuke dag gewenst! Ik kan ineens weer bij jou reageren 🤷🏼‍♀️
Fijne dag, groetjes Ellen

Jantine zei

Gefeliciteerd met je vader, Martina!
En celeste, daar had ik ook nog nooit van gehoord! Ik vind het moodboard heel mooi!
Groetjes,
Jantine

Colien zei

Proficiat met de verjaardag van je vader, fijne avond verder!
grtz Colien

Nancy zei

Hey Martine,
Oh, weeral feest! Felicitaties voor jouw jarige papa!
Ik doe uiteraard weer mee, had ook nog nooit de naam van deze kleur gehoord... 't is alweer een uitdaging, maar wel een mooie combo!
Liefs,
Nancy

Grietje Jansen zei

Ik ben ook weer van de partij bij deze eerste uitdaging van het jaar.
Groetjes Grietje

Sarah zei

Ik ben net te laat, maar ik doe wel mee. Ik zal je nog mailen ook.