maandag 19 februari 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Cindy

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden, vroeg mijn dochter een kaartje voor haar collega, Cindy, die van koala's houdt.
Dat was even nadenken wat ik daarmee moest. In mijn voorraadje stempels gaan zoeken, maar geen koala's te vinden. Dan maar het internet op. Daar vond ik deze schatjes, die ik inkleurde met copics en verwerkte.
Ik kocht een hele tijd geleden ook nog een blokje papier over van iemand, daar zat dit velletje bij, vond ik helemaal passen, niet ? 

Afdrukjes : Internet, gekleurd met copics
Papier : geen idee
Grote letters : Stampin Up
Papier binnenkant : Action

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart,
tot dan,
groetjes, Martina
x







11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O wat zijn de koala's leuk en het papier past er perfect bij, ik herken het blokje. Fijne dag.

Nancy Soetaert zei

Die zal zeker in de smaak vallen! Toffe verjaardagskaart.
Nancy

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Martina.
Leuk digi van de koala.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de superschattige koala's
groetjes ellen

marja kenter zei

Wat een schattig kaartje is dit, leuke digi's en heel leuk papier
Fijne dag en groetjes

Eri zei

Wat een leuke kaart met die schattige koala's. Het papier lijkt er voor gemaakt.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wast een super leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt!

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart. Zo schattig met de koala's. Vanbinnen ook knap gedaan. Groetjes Doris

GerJanne zei

Geweldige kaart! Net zo'n soort pop up als in die voor mijn moeder. Altijd leuk die verrassingen aan de binnenkant, he?

Freubelmina zei

Zeker een zeer geslaagde kaart met de leuke koala’s, perfect passend papier en de verassende binnenkant, topkaart!

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een super leuke kaart is dit geworden!
Mooie voorkant en verrassende binnenkant!
Liefs,
Nancy