maandag 12 februari 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Josée

Goeiemorgen iedereen, 
Josée houdt van bloemen. Die informatie kreeg ik om onderstaande kaart te maken. Laat dat nu net helemaal geen probleem zijn ! Dook in mijn oude papiertjes, die van Marianne Design, die knallen van de bloemen. Helemaal leuk, denk ik dan.
Ik maakte er weer een dubbele gate fold card van, dit modelletje heb je al een paar keer gezien. 
Het blijft leuk, dat extra binnenin.

Papier : Marianne Design
Bloemetjes : Simon Says
Gefeliciteerd : Gummiapan
Sentimenten binnenin : Marianne Design 

Ondertussen is het hier Krokusvakantie in het Vlaamse deel van het land. De week raakt stilletjesaan opgevuld met afspraken en plannen... Of ik nog wat knutseltijd overhou, dat is nog af te wachten.
Vandaag in ieder geval wel, want we spreken met de hobbydinnen nog een keertje af om vooral nog wat bij te kletsen en wie weet, komt er ook een kaartje van...
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'.
Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan!
Groetjes, Martina
x





7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gaaf nog wel een dubbele kiekeboe kaart!

Nancy zei

Hey Martina,
Dan gaat José hier heel blij mee zijn!
Liefs,
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details en leuke papiertjes
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke kaart voor Josee met de verrassende binnenkant. Geniet van de vakantie.
Groetjes, Eri

marja kenter zei

Ohhh wat leuk dit. Dat was vast een heel werk. Daar zal Josée blij mee zijn.
Fijne dag en groetjes

Femminde zei

Wat een toffe kaart voor Jose!! Je bent echt de koningin van de toffe modelletjes!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Zo leuk om te zien wat dp doet, want je kaartjes hebben steeds hetzelfde model, maar zijn toch ook altijd weer héél anders.
Fijne week!