maandag 11 maart 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Mano

Goeiemorgen iedereen,
in december is onze oudste dochter jarig. Uiteraard hoort daar een gepast kaartje bij. Deze is 1 van de zoveel uitvoeringen van dit model. Je zag het al een paar keer voorbij komen. Deze keer verwerkte ik het leuke feestpapier van de Action, nam mijn kaarsjes mal, en versierde deze onderaan vol met kaarsjes. De voorkant hou ik bewust vrij sober, laat het papier z'n werk doen.

Papier : Action
Kaarsjes : Creative Expressions
Hooray : Lawn Fawn
Grote letters binnenkant : Craft Emotions

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne (werk)week toe en zie jullie graag terug op woensdag voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Hopelijk heb je dan weer even tijd om te komen piepen.
Tot dan!
Groetjes, Martina
x






11 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Oh, die is feestelijk met al die kaarsjes op dat toffe designpapier!
Die pop-up blijft wel tof hé!
En de voorkant heb je leuk gemaakt met beide teksten over elkaar...
Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Gaaf kaartje met de leuke kaarsje stans mooi modelleke ook.

Elly zei

Een hele mooie kaart met een verrassende binnenkant.
Groetjes Elly

marja kenter zei

Ohhhh wat een leuke kaart met dit dp. Ik ben altijd zo blij als ik voorbeelden zie met papier wat ik zelf ook heb en deze is erg geslaagd.
Een fijne dag en groetjes

Eri zei

Een heel feestelijke kaart heb je ervan gemaakt met de grote tekst en de kaarsjes.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi pop up kaartje met al de feestelijke details erop
groetjes ellen

Diny zei

Heel mooi kaartje Martina! Groetjes Diny

Femminde zei

Super mooi gemaakt voor je dochter. Heel feestelijk!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Je@net zei

Erg leuke en feestelijke kaart!

GerJanne zei

Wat een leuke kaart met al de kaarsjes en de verrassende binnenkant.

franicsa zei

Inderdaad het papier maakt het gezellig .
Dit model heb ik ondertussen ook onder de knie ;-)
Bedankt om het te delen
Groetjes,
Francisca