zaterdag 9 maart 2024

Sweet birthday wishes

Goeiemorgen iedereen,
Een mooi weekend staat voor de deur. Hopelijk kunnen we genieten van de verse zonnestralen en eindelijk wat meer energie op doen. 
Vandaag heb ik voor jullie weer een kaartje uit mijn bak 'wel leuk, ik gebruik het wel een keertje....'. Het afdrukje van de snoeppot en de snoepjes was al gebeurd, de kleurtjes waren reeds bepaald. Er restte nog enkel een gepast sentiment in de juiste kleurtjes. Vermits ik wilde verwijzen naar het zoete dat in de pot zit, combineerde ik twee sentimenten. 
Het Sweet is een apart woordje, van het onderste sentiment, knipte ik volgens mij bovenaan een woord af.

Afdrukje snoepjes : Geleend van Francisca, een hobbydinnetje, afgewerkt met glossy 3D

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn, (zoet) weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk en ook de tekst erbij!

Irene zei

SWEET en vrolijk deze kleurrijke snoepjeskaart!
XxIrene

KarinsArtScrap zei

een super gaaf kaartje Martina.....gr karin

Daphne zei

Leuk, de 3D snoepjes.
Wat een leuk effect geeft dat zeg.
Een vrolijke kaart.

Je@net zei

Wat een super leuke en smakelijke kaart is dit!

Eri zei

Een heel leuke kaart met die kleurrijke snoepjes.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke snoeppot erop
groetjes ellen

Margreet zei

Gaaf met die snoeppot en grote teksten. Het zijn net echte snoepjes.
xxx Margreet

GerJanne zei

O wat leuk is die snoep pot. En je hebt de snoepjes zo leuk bedacht.. gaaf kaartje

Grietje Jansen zei

Heel leuk gecombineerd zo.
En handig toch eens een reeds klaar liggend iets te gebruiken.
Ben ik zelf momenteel ook een beetje mee bezig.
Stansjes gebruiken die ik ooit heb gemaakt voor een kaart maar achteraf toch niet heb gebruikt.
Zo heb je gemakkelijk een mooie kaart gemaakt hoor.
Grietje