dinsdag 21 februari 2012

Admit one

Goeiemorgen iedereen,
eindelijk gelukt ! Na het verwerken van wiskunde resultaten (nog niet klaar), twee dagen lang, vond ik dat ik toch wel een beloning verdiende, nietwaar ? Een dagje knutselen. Maar, als je er niet meer 'in zit' is het toch wel iets moeilijker om terug m'n draai te vinden. Drie kaartjes groeiden uit mijn vingers. Heb dan maar meteen m'n kaartje voor het kleurenkaartenteam in orde gemaakt, je weet maar nooit ! Wil je nog meedoen ? Dat kan, klik op de vlinder voor alle info !
Vandaag een mannenkaartje. Had een nieuw stempelset nog niet gebruikt, en plots is de inspiratie daar... Dit werd het.
Papier van My minds eye; stempel van Kaiserkraft; sentiment van Art Journey; filmstrip van Tim Holtz.
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en tot de volgende,
groetjes, Martina

38 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een gave stoere mannenkaart.

groetjes jolande

Debby Kuster zei

wat een mooie kaart
zoals jol al zegt een stoere mannenkaart

groet Debby

ps ik geef een candy weg .....misschien ook iets voor jou???

Unknown zei

Stoere kaart Martina!
Goed gedaan hoor, je zou niet zeggen dat je `eruit` bent.
Groetjes en een fijne dag, Ageeth

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Knappe mannenkaart, leuke sketch voor bedacht ook !

Groetjes, Jaimie

Annerieke zei

Ooohh, dit vind ik echt een stoere mannenkaart. De kleuren zijn natuurlijk goed hiervoor maar je hebt hem ook mooi "aangekleed", super!

gr Annerieke

Louise zei

Echt een stiere mannenkaart, alles past mooi bijelkaar!.

gr.LOuise

Cornelie zei

Ontspanning heb je nodig, groot gelijk!
Mooie mannenkaart is het geworden!
Groetjes Cornelie

Lia zei

Wat een super mannenkaart, lekker stoer,
groetjes Lia

Els zei

Prachtig stoere mannenkaart en weer zo leuk met die filmstrip.
Groetjes Els

Sandra1968 zei

Wauw, dit vind ik een hele mooie kaart!
Groetjes, Sandra

Anneke. zei

Prachtige mannenkaart!!
Groetjes Anneke.

natacha zei

prachtige kaart zeg
grtz natacha

Tinie zei

Prachtig van kleur, met geweldige details!!

Groetjes Tinie

angeleef zei

Hoi Martina,
Wat een leuke jongenskaart! Lekker stoer!
En twee dagen wiskunderesultaten verwerken, pffff. Je moet er maar geduld voor hebben!
Groetjes
**Evi**

Anoniem zei

Super gaaf deze kaart! De ouderwetse camera is tof!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

miriam zei

mooie gave kaart
gr miriam

Anneke zei

Heel erg leuk kaartje! En ja het is er altijd weer eventjes in komen he.. ken het gevoel! Maar eenmaal we de smaak terug te pakken hebben zijn we niet meer te stoppen he :-)
Groetjes anneke

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie mannenkaart.Gr.Nel

CreaSjouk zei

Mooi mannenkaart!
Zal deze week ook even met mijn kaartje voor het kleurenkaartenteam aan de slag!
Groetjes Sjoukje

Monique zei

Een prachtige kaart is het geworden Martina!
Een hele mooi mannenkaart!
grtjs
Monique

Aleida zei

Mooie kaart! Je zit er ook zo "weer in".
groetjes,

Sofie V zei

Hoi Martina, blij je weer te zien en wat leuk dat je vandaag langs mijn blogje bent gekomen. Ik ben terug van weggeweest en heb er weer helemaal zin in!

Ik zie dat je nog altijd zo mooie kaarten maakt. Meid je hebt echt talent!

Groetjes en tot de volgende, Sofie

Jolanda Cuper zei

Dat is een mooie stoere kaart!
Prachtig me die filmcamera en die strip!
Groetjes Jolanda.

Marijke zei

Heerlijk een dagje knutselen voor jezelf. En wat is dit een mooi en stoer kaartje geworden!!

Groetjes, Marijke en Chantal

GerJanne zei

Wauw , Martina, wat een mooie mannenkaart!!
De kleuren zijn zo wie zo al mooi mannelijk. En de tekststempel is heel grappig met die omgekeerde e.

Groetjes,

GerJanne

Sonja zei

Mooie mannenkaart.

groetjes,
Sonja

PIKO hobbyblog zei

dat is een gave stoere mannenkaart zeg!
Groetjes,

Pia

Hanneke zei

Wow, je kaart is super! Heel mooie kleuren en stempel! Groetjes, Hanneke

Lia zei

Jeetje wat een stoere kaart weer hoor!Geen inspiratie zei je????

groetjes Lia

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Je kaartje is superleuk! Goed gelukt hoor! Groetjes, Yvonne

Anke zei

Wat en stoere kaart.
liefs Tessa & Anke

Babette zei

Wat een prachtige en stoere mannenkaart, de kleuren passen er erg goed bij.
Groetjes Babette

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Martina, wat een gave , heerlijke stoere kaart, mooie kleurencombinatie.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Naomi zei

Wat een ontzettend mooie kaart weer martina!
Zoals al een paar keer vermeld een echte stoere mannenkaart!
Ik blijf het moeilijk vinden zo'n kaarten te maken dus dankjewel weer voor de extra inspiratiebron ;)

Bij deze zou ik je ook graag de versatile award willen doorgeven omdat ik altijd met heel veel plezier je creaties bekijk!
Hopelijk vind je hem leuk?
Je kan de spelregels e.d. op mijn blog terugvinden!

Veel liefs en tot de volgende!
Naomi

Jolara zei

wat geweldig mooi ! Liefs joyce

Margo zei

Hij is super zeg ! Ik was ook nog niet aan het kaartje voor het kleurenteam begonnen en hoop nu maar dat het nog lukt :)
Liefs
Margo

Nathaly zei

Hi Martina, wat is het weer een leuke kaart geworden. Die stempel is mooi en past super bij de stans. Ook de kleuren zijn mooi. Nathaly