maandag 27 februari 2012

Congratulations !!!

Dag iedereen,
we zijn weer maandag... waar is de hele week naartoe ? De realiteit is terug, weer werken, een hele drukke week voor de boeg. Ik had gehoopt dat de tij wat zou keren na de vakantie, maar kijk... Alweer niet dus. Vergaderingen, feesten plannen en dan ook nog les geven natuurlijk !
Vandaag een kaartje dat ik de voorbije week in stukjes gemaakt kreeg. Stempels van allerlei pluimage,
te veel om op te noemen, gedrukt met distess Ink; sentiment is van Stamping Up; de bloem ook.
Ik wens iedereen een fijne start van de werkweek en tot woensdag voor het kleurenkaartenteam !
Vergeet je niet alsnog op te geven via de vlinder rechts !
Het kan nog tot dinsdagavond, 21.00 uur, dan gaat de lijst in het bericht opgenomen worden. Wie al meedoet, kan alle deelnemers al halen bij het oproepbericht of legt een link naar mijn blog.
Vergeet je titel niet : Kleurenkaartenteam 2012 : 1ste ronde : Roze en paars.
Tot woensdag !
Groetjes, Martina
x


30 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind je kaart super gaaf, wat een leuk idee om zo je stempels te gebruiken,
groetjes Lia

Martina zei

Wow...what a gorgeous card Martina! Simply amazing!
Hugs,
Martina

Els zei

bijzonder mooie kaart en de tekst zit er prachtig mooi op. erg leuke kleurencombi ook met al die stempels. Super! Groetjes Els

Louise zei

Schitterende kaart, mooie kleuren!.


gr.LOuise

Juisie zei

Oh dat denk ik ook zo vaak: waar blijft de tijd. Ik had vakantie deze week en voordat ik me dat bedacht was die vakantie alweer om... Supermooi kaartje heb je gemaakt! Leuke kleuren en wat een leuk idee om de verschillende kaders op een kaart te laten ontstaan door verschillende kleuren inkt te gebruiken! Echt heel leuk! Groetjes Joyce

Colien zei

Dit is leuk gedaan met al die verschillende stempels, mooi!!
grtz.COlien

Aleida zei

Weer een heel mooi kaartje! En ik heb me opgegeven voor het KKT!
groetjes,

Mandy's Magnolia cards zei

oh wauw Marina ik ben helemaal weg van jou prachtige kaartje! en blauw en bruin blijft mooi he :)
groetjes, Mandy

crealinedance zei

Hoi hoi gave kaart.gr.Nel

Roelie zei

Hoi Martina,
wat leuk al die verschillende stempelafdrukjes op 1 kaart! Je vorige kaart is inderdaad heel erg into spring...
Wat betreft het kleurenkaartenteam, ik heb er 1 maar die is eigenlijk overwegend paars, alleen in 1 stukje designpapier zit een beetje rose, die mag zeker niet meedoen dan? Laat je me even je antwoord via mail weten? (staat op mijn blog)
Groetjes Roelie

Marianne zei

Dit vind ik een geweldige kaart!!! Wat een mooie kleurencombinatie en zo leuk met allemaal verschillende stempels!!
Groetjes,
Marianne

Enny zei

Wat een toffe kaart !! Heel mooi, zo in stukjes, leuk idee !! Groetjes Enny

Cornelie zei

Tof gedaan zo'n collage van stempels. Erg mooi gecombineerd!
Werkze maar weer!
Groetjes Cornelie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super gaaf kaartje.

groetjes jolande

GerJanne zei

Hoi Martina,

wat een mooie kaart is dit!! Ik vind het vaak erg leuk als er vakjes gebruikt worden. Je kijkt er net even iets langer naar, omdat er gewoon ook net iets meer te bekijken is.
Super,

GerJanne

Marjan zei

Erg gave kaart, ook w.b. kleurkeus!
Werk ze en succes met de drukte!

Groetjes, Marjan

Sonja zei

leuke pluimage kaart en een beetje vintage achtig.

Tot woensdag op het blog,
Sonja

corryskaart zei

hoi martina
wat een gave kaart, het is net een collage in vintagestijl en nu gauw aan mijn werkje voor woensdag beginnen anders ben ik nog te laat:-))
groetjes van corry

Naomi zei

Heel erg mooi kaartje martina!
Leuke kleurtjes, de combo bruin en blauw is een van mijn favorieten ;)

veel liefs
Naomi

Marian zei

Prachtige kaart en wat een leuk idee verschillende stukjes stempel
Groetjes

Monique zei

Dit is een geweldige mooie kaart Martina!
Vind er alles heel mooi aan! De kleuren, de stempels, hoe je de kaart hebt opgebouwd! Heel knap!
groetjes
Monique

natacha zei

wow dit is weer een schitterende kaart
grtz natacha

CreaSjouk zei

Prachtig kaartje!
Heel leuk hoe je dat hebt gedaan met alle stempels!
Mijn kaartje voor woensdag is klaar, dus ik ben helemaal klaar voor roze/paarse woensdag!
Groetjes Sjoukje

Riet zei

Wat een schitterende kaart Martina.

Liefs Riet.

Marijke zei

Wat een schitterend geheel en wat een gave stempel collage!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Margo zei

Superleuk kaartje zeg wat een tof idee om die verschillende stempels te combineren !
Liefs
Margo

Katootje55 zei

Wow, wat een leuk idee. Net patchwork, maar dan gestempeld...
en héél mooie kleuren!

Groetjes, Toos

Agnes zei

Schitterende kaart Martina!
Heel apart!
groetjes, Agnes

SandraR zei

Prachtig, Martina! Mooie kleuren en leuk idee om de stempels op deze manier te verwerken in een kaart!
Ennuh, ik verheug me op woensdag! Alles kleurt paars/roze!

Liefs, San

Babette zei

Hij is schitterend, heel mooi al die verschillende stempels bij elkaar.
Groetjes Babette