dinsdag 14 februari 2012

Uiltjes in een kijkdoosje

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een verse kaart. Deze maakte ik het voorbije weekend. Het gaat allemaal zo snel, tijd te kort, een lijstje 'to do' dat nooit afraakt.... Ach, ik zal wel niet de enige zijn zekers ? =)
VERGETEN JULLIE JE NIET OP TE GEVEN VOOR HET KLEURENKAARTENTEAM ? KLIK OP DE VLINDER RECHTS VOOR MEER INFO !
Voor deze kaart heb ik me gebaseerd op een gekocht kaartje. Ik vond die zo mooi en leuk, dat ik ze heb nagemaakt. Beetje mijn eigen draai aan gegeven. Dit is het resultaat. Het kaartje kan plat om in een envelop te steken.
Papier van Eline's huis; uiltjes komen van op internet, allemaal ingekleurd met copics; de grote uil bewerkt met glitter; lint van in Duitsland; hartjes van een snijmal van bij Boekenvoordeel; sentiment van Aud Design.
Bedankt voor jullie bezoekje, een hele fijne Valentijnsdag en tot de volgende !
Groetjes, Martina
x






30 opmerkingen:

Lia zei

Wat ontzettend leuk gedaan Martina, leuk die uiltjes,
groetjes Lia

Els zei

Schitterend mooie kaart zo en lief die uiltjes. Fijne valentijnsdag en groetjes Els

Debby Kuster zei

wat een grappig kaartje
heel erg leuk bedacht
en wat een schattige uiltjes

groetjes Debby

Louise zei

Waauw dat ziet er geweldig uit!!.

gr.LOuise

Annerieke zei

Wat een schatje...en zo'n leuk kaartmodel, super!

gr Annerieke

Jolara zei

wat super leuk, fijne valentijnsdag ! Lieve groetjes Joyce

Marjan zei

Wat leuk!! Weer eens heel wat anders!

Groetjes, Marjan

Charlotte zei

Superleuk Martina!

Anoniem zei

This is soooo cute! This is gorgeous Martina! :)

Hanneke zei

Wat leuk zeg! Heel leuk model en mooie kleuren en dat uiltje is schattig! Ik heb een verjaardagscandy op mijn blog staan trouwens!
Groetjes, Hanneke

Tinie zei

Wat ontzettend mooi, super idee en prachtige kleuren!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi martina
echt een schatje van een kaart,dit doet echt denken aan de kijkdozen van vroeger, en ook nog in mooie kleuren!
groetjes van corry

SandraR zei

Prachtig en heel creatief!

Liefs, San

Marijke zei

Prachtig en ik hou van uiltjes:))
Leuk model ook.

Groetjes, Marijke en Chantal

Miranda Mols Stampin Utopia zei

WAANZINNIG!! Echt super gaaf! Ik ben zo gek op uiltjes.

Marian zei

Heel mooi je uiltjes doos
Groetjes

Monique zei

Wat knap Martina!
Geweldig vind ik het!
grtjs
Monique

Colien zei

Erg leuk, mooi met die uiltjes. Gaaf papier ook!
grtz.COlien

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat heb je dit weer gaaf gedaan zeg, super.

groetjes jolande

Aleida zei

Wat een leuk kijkkastje! Heel leuk gedaan.
groetjes,

Nicole zei

Schitterende kijkdoos. Leuk bedacht. Liefs, Nicole

Anneke zei

Ooh heel erg leuk zo 'n kijkdoosje met die vrolijke uiltjes :-) Groetjes anneke

PIKO hobbyblog zei

wat ontzettend leuk gedaan zeg echt heel orgineel.
Liefs pia

Durvina zei

Wat schattig!

Unknown zei

Wat een leuk idee zo met die raampjes waar je de uiltjes doorziet. Ziet er heel gaaf uit.
Groetjes Saskia

peggy zei

Wow knap, heel tof dat model en super cute die uiltjes !!


Grtjs,
Peggy

GerJanne zei

Oh, wat superleuk gemaakt Martina. Dat die uiltjes dan voor het 'raampje' zitten als de kaart dicht gaat! Enig!!
GerJanne

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een grappige kijkdoos kaart heb je gemaakt helemaal die uiltjes zijn grappig.

Gr...Bep

Anke zei

Wat mooiiiii
liefs Tessa & Anke

Janny's Cards Creations zei

Grappige kaart is dit geworden. Groetjes Janny