maandag 12 maart 2012

Spinner card : Waterworld

Goeiemorgen iedereen,
eerst en vooral welkom aan de nieuwe volgers. Willen jullie ook een reactie achterlaten, zodat ik weet welke blog bij jullie hoort, dan kan ik ook een kijkje bij jullie komen nemen !
Terug van weggeweest. We waren een hele week met de kids van de klas op sportklassen. Het blijft vermoeiend, de kids zijn overwoestbaar ! =) Het werd wel een leuke week.
Gisteren eindelijk wat tijd gehad om wat te knutselen. Dit is het resultaat. Het werd een verjaardagskaartje voor een buurjongetje.
Stempels van Creative expressions, ingkleurd met copics; achtergrond met stempel van Stamping Up, gedrukt met Distress Ink en ook daarmee ingekleurd, afgewerkt met glitters. De gleuf gemaakt met een pons van Stamping Up, zodat de krab lekker van de ene naar de andere kant kan rollen.
Ik dank jullie voor jullie bezoekje en reacties, tot de volgende,
groetjes, Martina
x


40 opmerkingen:

Lia zei

Geloof graag dat het een woeste week was, je kaartje is heel leuk geworden zo,
groetjes Lia

Els zei

Het was wel stilletjes zonder jouw creaties, maar gelukkig ben je er weer en zo'n week is heel vermoeiend. Gelukkig heb je weer even kunnen relaxen en deze mooie vrolijke kaart kunnen maken. Erg leuk hoor. Groetjes Els

Louise zei

Kan me voorstellen dat een drukke week was, maar ook wel weer gezellig. Wat een geweldig fleurig kaartje heb je gemaakt.

gr.LOuise

GerJanne zei

Ha Martina,

wat een grappige kaart! Hoe rolt de krab precies? Wat zit erachter? Het ziet er zo gaaf uit!
En leuk zo'n weekje weg met de jongeren. Zeker vermoeiend, maar als het allemaal gezellig was en goed gegaan is, geeft het wel een voldaan gevoel, toch?
Groetjes,

GerJanne

Monique zei

Een zeer leuke kaart Martina!
groetjes
Monique

Cornelie zei

Leuk gedaan met die gleuf! Grappig kaartje!
Groetjes Cornelie

Mariken zei

Wat een originele kaart, erg leuk!
Gr-jes Mariken.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gaaf kaartje, leuk dat de krab kan bewegen.

groetjes jolande

Babette zei

Wat een schitterende kaart, erg leuk dat bewegende krabje.
Groetjes Babette

Roelie zei

Hoi Martina,
dat kan niet anders dan dat die kaart in de smaak is gevallen!
Groetjes Roelie

Marjan zei

Kan me helemaal voorstellen dat dat vermoeiend was. Leuke kaart voor je buurjongetje met de krab!

Groetjes, Marjan

Colien zei

Wat een vrolijke kaart! Gaaf dat rol-effect! Ik heb al lang het idee om zoiets te maken, (filmpjes ervan op YouTube gekeken hoe het werkt)maar het is er nog nooit van gekomen... Deze versie is erg geslaagd!
grtz.Colien

Naomi zei

Kan me goed voorstellen dat het een drukke week was, maar als je dan ziet hoe ze zich te pletter amuseren heb je dat er vast graag voor over ;)

Wat een geweldig leuke kaart heb je weer gemaakt en wat een leuke techniek met dat 'rolsysteem'!

Ziet er erg leuk uit om ook eens te proberen ;)

veel liefs
Naomi

Marit zei

Super gaaf Martina! Daar kan je naar blijven kijken!

Groetjes,
Marit

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Heel leuk kaartje Martina.
groetjes Alexandra

carla zei

Een prachtige kaart Martina.
Erg leuk gedaan met al zie visjes.
Groetjes,
Carla

Unknown zei

Wat een mooie kaart, toch veel inspiratie na een drukke week.
Groetjes saskia

Annette zei

Mooi kaartje hoor en dat na een drukke week. Geeft je weer wat ontspanning, nietwaar?

Groeten van Annette

corryskaart zei

hoi martina
wat een leuke vrolijke kaart en dat komt zeker door de leuke frisse kleuren en al die visjes!
groetjes van corry

Karin zei

Hoi Martina,
weeral een leuk kaartje!
Ik ben één van je nieuwe volgers. Ben zelf nieuw in blogland, dus ik ben nog volop aan het leren :) Ik werk zelf ook met kinderen, dus ik weet hoe intens en druk ze kunnen zijn!
Groetjes,
Karin

Margo zei

Geweldig leuk kaartje Martina !
Schitterend met die rollende krab !
Liefs
Margo

Marian zei

Wat een leuke gezellige kaart
Groetjes

Tinie zei

Wat heb je weer een super mooie creatie gemaakt, geweldig zeg!!!

Groetjes Tinie

Ellen zei

Leuke kaart, zeg! Die rol-gleuf voor de krab is wel heel bijzonder.
Groetjes, Ellen

Charlotte zei

Oh! Je maakte weer een spinnerkaart! Ik vind die zo geweldig leuk (maar durf er zelf niet aan te beginnen, dat laat ik over aan de professionals ;)
Groetjes,
Charlotte

CreaSjouk zei

Wat een leuke jongenskaart!
Heel mooi!
Groetjes Sjoukje

crealinedance zei

Hoi wat een vrolijke kaart.gr.Nel

Riet zei

Wat heb je toch prachtige kaarten gemaakt Martina.

Liefs Riet.

Wil zei

Hoi,
Ja ,ik geloof graag dat het vermoeiend is.Mijn broer en zwager zitten ook in het onderwijs,en als ik die verhalen hoor,moet je alleen blij zijn dat er niks ergs gebeurt.
Maar je kaart is weer super leuk,heerlijk even ontspannen he.
Groeten WIL

PIKO hobbyblog zei

Zo dan zal je inderdaad een vermoeiende week achter de rug hebben.
Je kaart is heel erg mooi geworden.
Groetjes,
Pia

Anoniem zei

Wow Martina, wat een super kaart, en dat na een vermoeiende week! :D
xxx
Dutch Tulip
Marja

Marijke zei

Een heel leuk, vrolijk en grappig kaartje! Wat leuk een rollende krab, deze techniek heb ik nog niet eerder gezien!!


Groetjes, Marijke en Chantal

Christine zei

Wat een toffe kaart!
Liefs
Christine

Anke zei

Wat een vrolijk kaartje.
liefs Tessa & Anke

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Je kaartje is zo super te gek leuk! geweldig met die zeedieren en die rollende krab, het einde!
Het enige wat ik me afvraag....Buoy, ik snap hem niet. Het is een boei, maar wat heeft dat met je kaartje te maken? Ben heel benieuwd. O, en Stampin Up, kun je via mij bestellen (mocht je dat van pas komen). Geen extra kosten!

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaart! Daar word je vrolijk van!! Lieve groetjes, Yvonne

peggy zei

Heel erg tof, echt een tof idee dat je super mooi hebt uitgewerkt.

Hopelijk ben je wat bekomen van je week .... je hebt vast een week echt vakantie nodig, want vrees dat je dat nu niet echt hebt gehad .... aftellen naar de paasvanktie dan maar !!!

Grtjs Peggy

greet zei

Kan me voorstellen dat het een pittige week was.
Je kaart is erg mooi en lekker vrolijk,

Groetjes Greet

Heike zei

This card is great Martina.

And please have a look at my blog. There is something for you.

Take care, Heike xx