vrijdag 16 maart 2012

Stampfairy : Barry Easter 2

Goeiemorgen iedereen,
vrijdag, dus Stampfairy op het menu. Barry Easter 2 is ingekleurd met copics; boom is van Marianne Design, afgewerkt met kleine bloempjes van Artemio pons, afgewerkt met wat pearl pen. Papier is van bij Action; hekje en gras is van de ponsen van Martha Steward.
Wil je een leuke freebie ? Klik dan even door op het vel. Ik wens iedereen nog een rustige afsluiting van de week.
Wij zitten vandaag nog wel even met onze gedachten bij de slachtoffers en nabestaanden van de busramp... Laten we hen niet vergeten tussen alle kaartjes !
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende,
groetjes, Martina
x



22 opmerkingen:

Els zei

Prachtig kaartje Martina. Echt vreselijk wat er met de busramp gebeurd is. Voor ouders, familie, de school en alle mensen die hier bij betrokken zijn is het zo onwerkelijk nog en ik ben steeds met hun in gedachten. Dit is niet te bevatten. Om 11.00 zal ik ook een minuut stil zijn. Liefs van Els

Jolara zei

super leuk ! Liefs joyce

ps ik geef een blogcandy weg mocht je het leuk vinden !

hennie zei

Je kaartje is lief.
Maar wat een intens trieste dag.
Als oud-onderwijzeres en moeder laat het me maar niet los.
Mijn kleinzoon is ook op skivakantie geweest twee weken terug, ik was zo blij dat hij weer thuis was.
Sterkte en liefs hennie.
p.s. ik heb mijn blogbericht vandaag sober gehouden.

Annerieke zei

O ja, ik "val"op deze kaart, heerlijk vrolijke kleuren. En de stempel is ook zo leuk!
De busramp...vreselijk, in gedachten zijn we bij al die mensen.

gr Annerieke

peggy zei

Je kaartje is weer super, zo vrolijk !!!

De busramp laat inderdaad niemand onberoerd ...verschrikkleijk gewoon.

Peggy

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
This is a gorgeous fun card. I love the colours, layering and the images. Beautifully put together.
Hugs,
Fiona x

Debby Kuster zei

wat een schattig beertje
heel erg leuk gedaan

groetjes Debby

Marian zei

Vreselijk die busramp, iedereen is denk ik wel met zijn gedachten daarbij.
Maar je kaartje is weer heerlijk zomers van kleur
Groetjes

Sonja zei

Wat een leuke en fleurige kaart. Bij jou komen de paaseieren letterlijk uit de lucht vallen.

De busramp ... verschrikkelijk ... ik heb al zo'n verdriet en ik ben dan nog niet verwant. Laat staan als je ouder bent of naaste familielid en je moet met zo'n verlies afrekenen. Een intrieste dag !

groetjes,
Sonja

Charlotte zei

Erg mooi Martina!
Die boom heb ik al bij veel mensen zien passeren maar jouw uitwerking vind ik echt wel de beste met die bloemen!
Groetjes,
Charlotte

Marijke zei

Prachtig voorjaarskaartje, lekker fleurig. En ja het is in en in triest wat er is gebeurt. Ben altijd blij als de kinderen weer veilig thuis zijn.

Fijne weekend,
Marijke en Chantal

manuela zei

wat een mooie kaartje en Echt vreselijk wat er met de busramp gebeurd is. Voor ouders, familie, de school en alle mensen die hier bij betrokken zijn is het zo onwerkelijk nog en ik ben steeds met hun in gedachten. Dit is niet te bevatten.

liefs Manuela

Tinie zei

OOooh wat is die weer leuk, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi martina
je hebt een prachtige vrolijke kaart gemaakt en ja die busramp is vreselijk en moet er niet aan denken als zoiets gebeurd met kinderen/kleinkinderen!
groetjes van corry

Aleida zei

leuk kaartje, die boom is mooi geworden.
Een schoolreisje hoort leuk te zijn en niet te eindigen in een ramp. Het verdriet is niet te bevatten.
groetjes,

Rosina zei

ooi kaartje Martina, frisse kleurtjes ook.
Ja ook ik vind het heel erg voor al die getroffen gezinnen....
Wij zijn 15 jaar geleden ook door een ongeluk een neef van 21 jaar verloren.
en weten daardoor maar al te goed wat voor een intens verdriet die moeten hebben nu..
groetjes Rosina

Christine zei

Mooie, frisse en leuke kaart Martina! De busramp laat gewoon niemand onberoerd, vreselijk!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi MArtina,

wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Het hekje en het grasrandje zijn heel erg leuk.
Ja, wij denken ook dagelijks aan de busramp en de gevolgen voor de nabestaanden en de kinderen die het overleefd hebben.
Groeten,

GerJanne

Monique zei

Wat een leuke paaskaart!
Vind je beertjes altijd heel erg leuk!
groetjes
Monique

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Het is weer een heel leuk kaartje geworden Martina.
groetjes Alexandra

Margo zei

Erg leuke en vrolijke kaart !
Liefs
Margo

CreaSjouk zei

Prachtig kaartje!
Die busramp verschrikkelijk....
Groetjes Sjoukje