zaterdag 28 april 2012

Eenvoudige kaart

Hallo iedereen,
vandaag een tweede poging ! Gisteren mislukte het plannen en werd plots mijn kaart ineens gepubliceerd, dat was natuurlijk niet de bedoeling =) Had de kalender nog op april staan en klikte dus op 3 april ipv 3 mei, daarom kwam ie er al op.
Maar kijk, heb gisteren al een tipje van de sluier opgetild en hier is ie dan helemaal.
Digi van Stampfairy : Barry Bubbels (die is al van een oudere reeks, maar blijft mijn favorietje !), ingekleurd met copics en toetsjes met 3 D op de bubbels; papier is van Marianne Design; letters zijn van Artemio, gedrukt met Color Box.
Ik dank iedereen voor z'n bezoekje en reactie en op naar de volgende !
Fijn weekend !
Groetjes, Martina
x



20 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

eenvoudig maar super leuk.

groetjes jolande

Lia zei

Inderdaad eenvoudig en gewoon heel leuk,
groetjes Lia

Cornelie zei

Ik heb h'm ook en vind h'm ook nog steeds leuk! Tof hoe je h'm nu hebt verwerkt!
Groetjes Cornelie

Monique zei

Een eenvoudige kaart maar OH ZO MOOI!!!
grtjs
Monique

Colien zei

Wat een gezellig kaartje, leuk hoe je de letters hebt gecombineerd met het afdrukje!
grtz.Colien

Ellen zei

Toch is hij superleuk geworden.

Groetjes, Ellen

Enny zei

Wow, een heel leuke kaart !! Groetjes Enny

Marjan zei

Vind hem helemaal geweldig. Wat een mooie achtergrond en schattig beertje. De bubbles erop zijn heel erg leuk!

Groetjes, Marjan

Karin zei

Eenvoudig, maar daar hou ik van! Alles past ook weer zo mooi bij elkaar!
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Martina.

Liefs Riet.

Grietje Jansen zei

Hihi, je hebt gelijk, hij is leuk die beresnoet.

Grietje

Marian zei

Wat ontzettend leuk Mooi model
Groetjes

hennie zei

Heel erg leuk Martina!
Je brengt mij wee op zo'n leuk idee.
Dank je wel en groetjes, hennie.

Wietze zei

Wat een Prachtige creatie!
En een vraagje aan jou!
Doe je mee met mijn swap?
http://www.dutch-swappers.blogspot.com/2012/04/tassleutelhanger-swap.html
En op mijn blog verloot ik een leuke candy kijk op mijn blog voor meer informatie

Liefs Wietze

corryskaart zei

hoi martina
jij kan wel zeggen eenvoudig maar ik vind het toch erg lief en origineel!
groetjes van corry

Juisie zei

Wat een goed idee om het plaatje als vervanging van de O te nemen, die ga ik onthouden. Mooi kaartje Martine! Groetjes joyce

Mariken zei

Erg leuk kaartje en heel origineel, zo met die letters!
Gr-x-jes Mariken.

Ans S. zei

Super leuke kaart.

Groetjes Ans

peggy zei

Eenvoudig maar daarom niet minder mooi!!

Grtjs Peggy

Kimmie zei

Hoi Martina

Ondanks de eenvoud echt super leuk!!
Schattig beertje ook.

XXX Kim

PS:dat gras wat ik gebruikt had is een Magnolia Doohickey.