vrijdag 27 april 2012

Stampfairy : Molly Beach

Dag allemaal,
welkom hier. Ik zag dat ik een nieuwe volger heb, dat is leuk ! Speedyliliane, kan je even ergens een reactie achter laten, dan kan ik ook even bij jou gaan piepen !
En wat een kleurrijke woensdag hebben we achter de rug ! Super, met zoveel deelnemers weer, dank jullie allemaal wel ! Zonder jullie, is er geen kleurenkaartenteam, dus... heel erg tof dat jullie allemaal zo massaal meedoen ! Op naar de volgende. Komende woensdag, worden de nieuwe kleuren bekend gemaakt.
OEPS, wat een geknoei met de nieuwe Blogger, weer even wennen. Programmeerde net de eenvoudige kaart en plots staat ie al op mijn blog, niet de bedoeling dus ! =(  Die is dus voor morgen hahahaha....
Vandaag vrijdag, Stampfairy dag. Ik stel u voor : Molly Beach. Jammer genoeg denk ik dat ze wel even zal moeten wachten met naar het strand te trekken =(
Wat een weer ! Echt knutselweer, dat is het enige voordeel hieraan.
Maar kijk, papier is van Paperpad; afdrukje is een digi van Stampfairy; sentiment zelf gemaakt met de computer in Word; parapluutje had ik nog liggen (eindelijk kunnen gebruiken); de strandbal is zelf getekend. Wil je een freebie, klik dan door op het tekeningenvel naar Stampfairy zelf.
Bedankt voor jullie bezoekje en leuke reacties en tot de volgende,
nog een fijn weekend,
Martina
x



24 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een heerlijk zomers kaartje! Leuk ook, dat parasolletje. Ik stap straks in het vliegtuig richting Boedapest. Daar schijnt de zon volop. Door jouw kaartje kom ik alvast in de goede stemming ;)
Groetjes, Ellen

Colien zei

Gezellig zo'n zonnig kaartje!
grtz.Colien

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

als ik naar je kaartje kijk, krijg ik zo'n zin in de zomer, prachtig, vrolijk kaartje.

groetjes jolande

Monique zei

Wat een leuk kaartje. En de zon begint hier al te schijnen hoor!
Het parapluutje is heel origineel!
grtjs
Monique

Marjan zei

Zo leuk!! Ik krijg er een zomergevoel van, Martina! Ben niet de enige, geloof ik :)

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Leuk en vrolijk, zomers kaartje!
Groetjes Cornelie

nicolet zei

Prachtig kaartje Martine!
Groetjes Nicolet

Tinie zei

Wat een schattige afdrukjes, je kaartje is super mooi!!!

Groetjes Tinie

carla zei

Ziet er weer prachtig uit Martina.
Erg mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

Anneke zei

Erg leuk meisje op je leuke kaartje Martina! krijg al zin in de zomer :)
Groetjes anneke

crealinedance zei

Hallo mooie zonnige kaart.Gr.nel

Babette zei

Wat een heerlijk zonnig kaartje, de zon gaat er hier spontaan van schijnen. Erg leuk met dat parapluutje en die strandbal.
Groetjes Babette

Marian zei

Heerlijk zonnig kaartje. En je vorige creatie ook heel mooi
Groetjes Marian

corryskaart zei

hoi martina
wat een vrolijke kaart en als je hier naar kijkt dan zie je de donkere wolken buiten niet meer:-)
groetjes van corry

Annerieke zei

Wat een fleurige kaart! Grappig dat parapluutje of parasolletje, leuk idee.

gr Annerieke

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Martina.

Liefs Riet.

Sonja zei

Mooie fleurige kaart en dat parasolletjes is een super idee.

groetjes,
Sonja

GerJanne zei

Hihihi, ja dat is mij ook al eens overkomen. En dan mailden mensen mij dat ze mijn bericht niet konden lezen. Het is even wennen, inderdaad.
Je kaart van vandaag is super leuk! Word je blij van!

GerJanne

Christine zei

De zon komt je tegemoet! Jammer dat het alleen op je kaartje is! Leuk gedaan!
Liefs
Christine

Anke zei

Wat een super leuk kaartje.
liefs Tessa & Anke

Ans S. zei

Wat een super mooi en zomers kaartje.

Groetjes Ans

Karin zei

Ik vind Molly zooooo schattig!
Je kaart is weer prachtig geworden, Martina!
Groetjes

LAURA KANT zei

Wat een fleurige zomerse kaart! Zo'n lief stempeltje heb je uitgekozen! Laat de zomer maar komen hoor ...

Hugs, Laura

Jackie Randolph zei

Simply Fabulous!! Love the little umbrella and beach ball!!