zondag 29 april 2012

Fijne dag

Dag iedereen,
vandaag nog een vrij eenvoudige kaart. Dat mag ook nog een keertje, nietwaar ? Papier is van Marianne Design; afdrukje is van Me to You, ingekleurd met copics; sentiment is van Art Journey; boord is van Memory Box. Die laatste stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje, eindelijk .... Oef ! =)
Er zijn weer  een aantal spulletjes gebruikt die ik op de beurs in Zeist heb gekaapt ! =)
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en tot de volgende,
lieve groetjes, Martina
x


23 opmerkingen:

Colien zei

Gezellig kaartje weer, Martina! Vind die Memory Box rand zoooooo mooi!!
grtz. Colien

Hilde Suykerbuyk zei

hij is leuk Martina!

hennie zei

Enig hoor Martina, je mag het simpel noemen, maar hij is echt geslaagd hoor.
Lieve groetjes hennie.

Martina zei

Oh...this is too cute!! I should ink this stamp as well!! Looks lovely!
Hugs,
Martina

Enny zei

Een heel schattig kaartje en die boord is prachtig !! Groetjes Enny

Kizzy zei

Wat een super lief kaartje weer! Fijne zondag!
Liefs Kizzy

femke zei

heey martina,

het is een heel lief kaartje geworden!!!

groetjes femke

Naomi zei

Mooi kaartje weer Martina.
Heel erg mooie rand en ontzettend lief stempeltje!

veel liefs
Naomi

Annerieke zei

Eenvoudig, zoals je zegt, maar wel heel erg leuk. Inderdaad mooie rand aan de onderzijde!

gr Annerieke

Roelie zei

Martina,
wat weer een lief leuk en toch simpel te maken kaartje laat je ons vandaag weer zien! Ik vind die memorybox stanzen ook zo leuk... maar mag ze nog niet aanschaffen van mezelf, eerst voor sparen ;-(
Groetjes Roelie

Bep zei

Hoi Martina,

Ondanks zijn eenvoud volgens jou is het toch een leuke kaart.

Gr...Bep

corryskaart zei

hoi martina
een erg lieve kaart en ja die rand van memorybox vind ik helemaal geweldig!
groetjes van corry

Riet zei

Ohhh wowww Martina,wat is dit een lief kaartje.

Liefs Riet.

Mariken zei

Wat een mooi kaartje! Die rand is inderdaad schitterend en het rondje met tekst ook!
Gr-x-jes Mariken.

CreaSjouk zei

Lief, eenvoudig kaartje!
Groetjes Sjoukje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje, mooie rand van memory box, lief afdrukje.

groetjes jolande

Debby Kuster zei

het is misschien een simpel kaartje, maar ik vind hem wel helemaal super. het afdrukje vind ik ook geweldig. kleuren combo is mooi, dus Toppie kaartje

liefs Debby ♥

Ans S. zei

Wat een mooie kaart en wat een lief stempeltje heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Marian zei

Heel leuk je kaart en het beertje komt me bekend voor
Blijft een lieverdje
Groetjes

Christine zei

Mooi kaartje en inderdaad Martina, die stansjes van Memory Box zijn echt geweldig mooi!
Liefs
Christine

Babette zei

heel leuk kaartje en die border is erg mooi. Lief stempeltje ook.
Groetjes Babette

Rosina zei

Leuk kaartje Martina, mooie borderrand ook....
groetjes
Rosina

Karin zei

Eenvoudig, maar mooi! Perfect geheel!
Groetjes