zaterdag 13 oktober 2012

Bedankt !

Goeiemorgen iedereen,
weekend ! In de loop van de week is het me toch gelukt om wat kaartjes te produceren ! Eindelijk ! Ook m'n kaart voor het kleurenkaartenteam ligt hier lekker klaar. Dus dat komt op zich ook wel goed. Wil jij ook nog meedoen ? Geef je dan snel op.
Vandaag weer een heel ander kaartje. Dit idee is gebaseerd op een voorbeeldje uit Stampers Sampler (een tijdschrift dat ik heb mogen lenen van Chantal, super !). Jammer genoeg had ik nog niet genoeg tijd om al de andere leuke ideetjes te maken...
Basis is beige cardstock en ribbelkarton in vierkantjes geponst.
Stempels : Stampin Up (bloemen); achtergrond en vlinder (Tim Holtz); sentiment (Ludiec) gedrukt met Distress Ink.
Alles afgewerkt met plakparels en een stukje lint met touwtje.
Het doosje gaf ik als klein geschenkje aan mijn knutselvriendinnetje, gemaakt met papier van Action; label van Magnolia.
Ik wens iedereen nog een heel erg fijn weekend, en voor de Belgen, stemmen op de goei morgen !
Groetjes, Martina
x



Deze doet mee met :

44 opmerkingen:

Debby Kuster zei

een erg mooie kaart

liefs Debby

Els zei

De kaart is prachtig en het doosje ook. Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

`PRACHTIG!!!!!!!
ik vind de kaart echt een beauty, de vierkantjes op de achtergrond vind ik zo leuk, ook het doosje is heel mooi.

groetjes jolande

femke zei

heey martina,

het is een prachtige kaart en doosje geworden!!! erg leuk die vierkantjes van ribbelkarton.

groetjes femke

Diana zei

Heel mooi Martina, leuk dat ribbelkarton.
Groetjes Diana.

Wanda zei

Wat een prachtig kaartje en het ribbelkarton past erg mooi bij de streepjes op de bloemen. Mooi kleurgebruik ook.
Goed weekend.

Colien zei

Supermooi geheel, prachtig in deze mooie kleuren! Fijn weekend!
grtz.Colien

mariska zei

Wat prachtig Martina!
Een schitterend kaartje en doosje heb je gemaakt.

Liefs mariska

Riet zei

Wat een schitterende kaart en doosje.


Liefs Riet.

Monique zei

Ik heb deze prachtige kaart live kunnen aanschouwen!
In het echt is ze nog vele mooier!
Prachtig werk Martina!
grtjs
Monique

Marlies zei

Wouw wat een super mooie chique kaart!! Heel stijlvol en het vierkant met ribbels vind ik een super idee! Een geweldig geheel! groetjes, Marlies

Lia zei

Ook ik heb deze prachtige kaart in het echt gezien....hij is geweldig gewoon! Ik ga het vast ook eens een keer maken...... Eindelijk kan ik een comment achterlaten. Als ik op jou blog ben krijg ik steeds een error.....maar je ziet de aanhouder wint!!!

groetjes Lia

Lia zei

WAUW wat een schitterende kaart zeg, wat leuk met de ribbeltjes, helemaal top.
Maar ook je doosje is een schatje,
groetjes Lia

Anoniem zei

Je creatie's zijn helemaal toppers.Vind ze allebei erg mooi.Groetjes Joke

Karin zei

Echt een schitterende kaart, Martina! Mooi met dat ribbelkarton en de bloemen en vlinder maken het één prachtig geheel!
Groetjes

carol zei

love your creation, thanks for playing along with us at CRAFT x carol

Enny zei

Wauw, da's heel ùmooi gedaan !! Groetjes Enny

corryskaart zei

hoi martina
je kaart ziet er super uit en blij om te lezen dat je weer de draad hebt op kunnen pakken:-)) zelf moet ik nog beginnen aan mijn kaart voor het kleurenkaartenteam:-((
groetjes van corry

Unknown zei

Martina this is so beautiful, love the monochrome look and style of your card. Wishing you a nice weekend. Big hugs xxx

Juisie zei

Wat een leuk idee die achtergrond van ribbelkarton, in verschillende vlakjes met de ribbels elk in een andere richting. Slim bedacht en een mooi resultaat! Geniet van je weekend! groetjes Joyce

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi Martina!! Super mooie kleuren en heel mooi gemaakt! Ook je kaartje hieronder is helemaal leuk! Ik moet mijn kaartje voor het KKT nog maken.. Lastige kleuren hoor :-)
Fijn weekend! Lieve groetjes, Yvonne

Sientje zei

Heel erg mooi zo met dat ribbelkarton en kraft kleuren.

Marian zei

Je kaart is prachtig hoor en de kleuren ook
Enne de kaart voor het KKT moet ik nog doen
Groetjes

Anneke zei

Echt een prachtkaartje Martine! En in het echt is die nog mooier :) Groetjes Anneke

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en wat leuk dat ribbelkarton super..

Gr...Bep

Marlene Atkinson zei

WAt een shitterende kaart heb je gemaakt en wat dat ribbelkarton super. Dank u voor My heart pieces challenge. Marlene DT

Anita Meijer zei

Wat een mooie stijlvolle kaart is dit geworden Martina, ik vind hem heel mooi zo met die bloemen en vlinders, super.
Liefs van Anita

Aleida zei

Heel leuk, vooral die verwerking van het ribbelkarton.
groetjes,

Anoniem zei

Jipiejee !!

Ik ben de gelukkige ontvanger van deze "echt wel héééél mooie kaart" en doosje.
Nogmaals heel erg bedankt Martina.

Liefs
Sandrine
X

angeleef zei

Oh hier is die supermooie kaart weer die ik in het echt heb mogen bewonderen! En die inderdaad mooier is dan in het voorbeeldboekje. Blij om te horen dat je een paar kaartjes hebt afgekregen! Ik hou morgen een hobbymiddag bij mij thuis, ik heb er zin in!
Groetjes
**Evi**

Sonja zei

Knappe kaart en wow effect met die blokjes geribbeld karton. Moet ik ook eens uitproberen !

groetjes,
Sonja

Ans S. zei

Geweldig mooie kaart, geeft een leuk effect dat ribbelkarton.

Groetjes Ans

Rosina zei

Een mooie kaart en doosje Martina....een heel leuk effect heeft dat ribbelkarton.....
groetjes Rosina

Nelleke zei

Hoi Martine, vanochtend lukte het niet om een reactie te geven, nu dan even wel.
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, ik geloof dat ik zoiets eerder heb gezien, maar ik weet niet meer waar. Je ziet zo veel. Maar ik vind hem leuk en mooie kleuren.
Bij ons zeggen ze als je weggaat : goed goan!En een fijne zondag natuurlijk.
Groetjes, nelleke

Cornelie zei

Ik vind je kaartje echt súper!! Wat mooi zeg! Gaaf effect de achtergrond. Die bloemen!! Helemaal goed!
Geniet van je zondag!

Je@net zei

Wat een super mooi kaartje, Martina. En wat een gaaf effect dat ribbelkarton!

Yolanda zei

Wat zijn die bloemen van Stampin Up toch mooi he, die vervelen nooit. Ik ga ze echt een keer bestellen. Prachtig kaartje Martina. Mooi afgewerkt met veel details. Groetjes Yolanda

Karin zei

Hello Martina,
Wow, da's een heel mooi kaartje. Leuk met dat ribbelkarton.
Groetjes,
Karin

Jolanda Cuper zei

Prachtige bedankt kaartjes echt heel mooi gedaan!
Groetjes Jolanda.

Carola zei

Geweldig mooie kaart. Leuk idee om het ribbelkarton zo te gebruiken, en ook zulke mooie bloemen.
Super.
Groetjes Carola

Hermien (Sproet) zei

Hehe, eindelijk kan ik een reactie achterlaten (lukte me de afgelopen dagen, om de een of andere reden niet (?))

Hartstikke leuk kaartje, die naturelkleurtjes, de stampin up bloemen .., de samenstelling, al met al prachtig!

Hermien (Sproet) zei

Hmmm, mijn virusscanner geeft nu wel een melding dat ie wat geblokkeerd heeft, als je dat nu met meer mensen hebt, misschien even checken of het iets is met je site? (ik heb het bij Ini ook, dan alarmeert ie dat er iets is met de counter?)

Deanne Saunders zei

So lovely!!! Thanks for participating in our MY HEART PIECES challenge!!
~DEANNE~

Antonia zei

Very pretty card!! Thanks for participating in our MY HEART PIECES challenge!!