woensdag 24 oktober 2012

With sympathy ...

Goeiemorgen bezoekers,
Alvast bedankt voor de vele lieve en praktische reacties op mijn vraag bij vorige kaart. Ik ga zeker de winkels eerst via het internet bezoeken en wie weet wat er dan van komt... =)
Vandaag heb ik een nieuw vraagje voor jullie...
Blijkbaar hebben sommige mensen het nogal lastig om mijn blog te bezoeken en / of te reageren... Dat is wel heel vervelend natuurlijk ! Ikzelf heb nergens last, heb al een heleboel extraatjes van mijn blog gesmeten, maar toch is dit niet voldoende.
Kunnen jullie mij ev. zeggen of mailen als het hier niet lukt, of jullie inderdaad problemen ondervinden en wat ik er ev. aan kan doen ? Alvast bedankt !
Hieronder een verse kaart... Het werd een condoleance kaart, jammer genoeg nodig, hopelijk geeft dit nog een extra steuntje in de rug.
Stempel : Stampin Up gedrukt met Versamark en witte embossingpoeder
Techniek : sponstechniek met Distress Ik
Sentiment : Darkroom Door
Alles afgewerkt met een zwart lint.
Maar, ik heb ook leuk nieuws ! Heb bij de liftchallange de top 3 behaald met m'n kaart 'gebruik een paspop', die ik op de valreep nog binnenstuurde, top he ?
Bedankt voor jullie bezoek en hopelijk heb je het niet te moeilijk met een reactie achter te laten en kom je zeker nog een keertje terug ?
Groetjes, Martina
x



40 opmerkingen:

Els zei

De kaart is heel mooi voor deze gelegenheid. Zo mooi de stempel in twee kleuren embospoeder.Dat lintje maakt de kaart helemaal af.

Gefeleiciteerd met de top 3.
Groetjes, Els

maria's knutselplezier zei

Prachtige sympathie kaart!! Heel mooi gedaan!!!

Groetjes
Maria

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Je hebt er een mooie kaart voor gemaakt hoor.
Jammer dat we ze af en toe nodig hebben hé!

Proficiat met je behaalde top 3!

Groetjes, Jaimie

Wanda zei

Gefeliciteerd met je top 3! En een mooie stijlvolle kaart met prachtige stempel.
Ik heb geen moeite met je blog lezen of reageren trouwens!
Groet, Wanda

jolanda zei

mooi stijlvol kaartje

Marjan zei

Een heel mooi kaartje hoor.

Ik heb geen problemen op jouw blog.

Groetjes, Marjan

Chantal zei

Wat een mooie condoleancekaart. Het is een prachtig en stijlvol geheel geworden!
Groetjes,
Chantal

Nelleke zei

Wow Martina, wat mooi gedaan! Ik ben zelf ook met embossingpoeder bezig geweest, vond het nog wel wat lastig en misschien moet je ook wel klein beginnen, omdat ik dit nog nooit gedaan heb. Jou uitwerking van de kaart een zwart takje stempelen en dan een witte met embossingpoeder had ik ook bedacht, ik zie nu dat dit kan en wat voor een leuk effect dit geeft. Ik moet altijd even wachten als ik wil reageren op jou blog. Dat duurt bij jou wat langer , als ik mijn geduld maar bewaar gaat het wel goed. Hihi.
Tot de volgende keer!
Groetjes, Nelleke

Annerieke zei

Erg mooi hoor,heb je prachtig gedaan! Super, je plaats in de top 3, was ook een erg leuke kaart. Zoals je merkt heb ik geen moeite om te reageren, een paar maanden geleden nog wel, duurde het heel lang met laden, maar de laatste tijd niet meer.

Groetjes Annerieke

Anoniem zei

Een hele mooie stijlvolle kaart.Groetjes Joke

Sientje zei

Problemen met het bezoeken van je blog/reageren heb ik niet maar dat kan heel goed komen door de internetbrowser die mensen gebruiken als ik Explorer gebruik zijn mijn mogelijkheden beperkt surf ik via Google Chroom dan heb ik geen problemen.

Je kaartje is trouwens erg mooi heel stijlvol. Is dat trouwens een Stampin' Up stempel?

Ellen zei

Helaas is het af en toe nodig...hij is mooi voor de gelegenheid....ook apart gedaan.

Sonja zei

Proficiat met je plaats in de top 3 ! Dit is ook een mooie ...

groetjes,
Sonja

Monique zei

Wat een prachtige kaart Martina!
Proficiat met je top 3!
Ik heb nog nooit geen last gehad om te reageren op je blog!
grtjs
Monique

Marian zei

Prachtig je kaart heel stijlvol En in de top drie super voor je
Groetjes

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Je kaartje is prachtig gedaan echt heel mooi en proficiat met je top drie. Ik kom ook slecht op je blog maar ook met wat geduld lukt het wel ,of een keer opnieuw proberen .als je het weet gaat dat vanzelf.groetjes Rianne

Marijke zei

Wat een schitterende kaart voor een iets mindere gelegenheid. Ik moet altijd geduld hebben met het openen van je blog maar kan er wel opkomen en een reactie achterlaten. Als ik bijvoorbeeld door klik naar de kleurenchallenge dat duurt dan wel heel lang voor die pagina opent.

Groetjes, Marijke en Chantal

Cornelie zei

Heb geen last op je blog!
Je kaart is werkelijk prachtig!

corryskaart zei

hoi martina
als eerste van harte gefeliciteerd met je top-3 en deze kaart vind ik van bijzondere klasse,zo mooi en stijlvol
groetjes van corry

LAURA KANT zei

Een hele mooie condoleancekaart, Martina! Wat een prachtig effect geeft dat embossing powder toch!

Hugs, Laura

Tinie zei

Wauw wat ben ik weg van je kaart, super stijlvol, geweldig!!! En gefeliciteerd met je top 3!!!

Groetjes Tinie

Marjan zei

Ik heb ook geen last op je blog.
Je kaart voor onze Liftchallenge was dan ook super, dus verdiend hoor. Ook dit kaartje vind ik erg mooi!! Zo leuk dat je bij jou steeds wat anders ziet :)

anneke's creaties zei

wat een suuuuuper kaartje is dit weer
en gefeliciteerd met je behaalde top 3

om op je blog te komen heb je heeeeeeeeeel veel geduld nodig, het duurt altijd wat langer als bij de andere blogs
en vaak geeft hij de meldig dat er een langlopend script is dat ik moet stoppen
of je blog moet gesloten worden en weer opneuw gëopend worden maar zoals je ziet, de aanhouder wint en ik heb toch weer een reactie achter kunnen laten

groetjes anneke

Unknown zei

Je hebt een schitterende kaart gemaakt Martina. Om je blog te bezoeken heb je inderdaad even geduld nodig voordat alles is geladen. Ik heb geen idee wat je eraan zou kunnen doen.
Liefs Ageeth

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie stijlvolle kaart.
ik heb geen problemen met je blog, alles gaat prima.

groetjes jolande

Enny zei

Een heel mooie passende kaart.
Groetjes Enny

nicolet zei

Heel mooi kaartje Martine!
Groetjes Nicolet

Yolanda zei

Dit vind ik een ontzettend mooie condoleancekaart. Groetjes Yolanda

Babette zei

Wow deze is echt heel mooi geworden.
Groetjes Babette

Aleida zei

Ik surf met firefox van Mozilla. Geen problemen. Je kaartje is heel mooi geworden, zeker voor deze gelegenheid.
groetjes,

Karin zei

Prachtige kaart, mooi gewerkt met inkt en embossingpoeder!! Heb ook heel veel geduld nodig om je blog te bezoeken, krijg ook heel vaak de vermelding van langlopend script! Soms moet ik het wat later nog eens proberen. Maar dat heb ik wel over voor jou kaartjes haha!
Groetjes

Anke zei

Hoi Martina. Ik heb vaak problemen met het zetten van reacties op je blog. De ene keer kan ik het pop up scherm niet openen en de andere keer heb ik een reactie geschreven maar wil hij hem niet plaatsen. Ik heb geen idee wat je daaraan kan doen.
Als het niet lukt dan probeer ik het later gewoon nog een keer en dan lukt het vaak wel,
Je kaartje is prachtig
liefs Anke

GerJanne zei

Wat een prachtige kaart Martina!
Het zijn vaak de meest stijlvolle kaarten, vind ik.
Ik heb geen problemen om een reactie ach=ter te laten bij je. Bij sommige blogs duurt het lang voor deze geladen is. Dat hoor ik ook wel eens zeggen over mijn blog. Volgens mij is daar weinig aan te doen!
Gefeliciteerd met je top 3 plaats!

GerJanne

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

CreaLautje zei

helaas zijn die kaartjes ook nodig he, maar ik vind dat je hem prachtig gemaakt hebt!!
Ik kom meestal niet verder dan een witte kaart die ik met een mooi plaatje heb geembost met embossingpoeder... deze is heeeel mooi!

Anita Meijer zei

Wat een stijlvol kaartje heb je gemaakt voor zo'n aangelegenheid Martina, ik vind hem heel stijlvol. En gefeliciteerd met je top 3 notering met je paspop, super meis.
Liefs van Anita

Rosina zei

allereerst gefeliciteerd met de top3 bij de Liftchallenge
en wat een mooi condoleancekaartje heb je deze keer weer gemaakt
Mooie stempel en dan met embossingpoeder is het nog veel mooier...
Nou ik heb weinig problemen met jouw blog hoor Martina...
Maar ik werk wel met google chrome....omdat met met internet explorer ook wel eens vastliep of met horten en stoten...
Groetjes Rosina



CreaSjouk zei

Een bijzonder mooie kaart!
Gefeliciteerd met je top drie notering!
Groetjes Sjoukje

Lia zei

Mooie stijlvolle kaart hoor!
Ook ik heb problemen om jouw reactieveld te voorschijn te krijgen, langlopend script, of er gebeurd gewoon niets en dan ga ik even iets anders in huis doen en kom na 10 minuten een terug kijken en dan kan ik vaak wel reageren.......Je foto's vergroot zien is ook vaak een probleem, dat duurt en dat duurt..... maar veel geduld en vaak proberen en dan wil het soms toch wel lukken en als het na meerdere pogingen nog steeds niet lukt dan houdt het op....Dan helaas geen reactie totdat ik er zoals vandaag ineens geen moeite mee heb.....

liefs Lia

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Als je dan toch zo'n kaart moet maken, kan die er maar beter zo uitzien. Echt helemaal wow!