maandag 3 juni 2013

Me to you : Gefeliciteerd

Goeiemorgen iedereen,
een lekker druk weekend achter de rug. Vrijdag begonnen met slotschoolfeest van de kunstprojectweek, dan zaterdag een slotfeest van mijn zoons muziekschool, tenslotte gisteren, zondag, turnshow van Silok van mijn dochter. Dat hebben we allemaal gehad, nu nog de spurt naar de examens en de examens zelf, rapporten, ouderavonden van alle drie... We zijn er bijna, ik ga toch blij zijn dat het allemaal achter de rug zal zijn.
Toch een nieuwe kaart vandaag. Deze maakte ik al een tijdje geleden. Er staan er zo nog een aantal in de wachtrij.
Afdrukje : Me to you (bedankt Nancy !), ingekleurd met copics
Papier : Blokje van bij Action
Hartjes op stokjes : Snijmal van Impression Obsession
Afgewerkt met bloemetjes en een strikje.
Ik dank jullie allemaal voor jullie bezoek en reactie.
Nog een welkom aan de nieuwe volgers, hopelijk vinden jullie hier wat inspiratie.
Tot woensdag, voor de nieuwe kleurenbekendmaking van het kleurenkaartenteam.
Groetjes, tot de volgende keer,
Martina
x


24 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat schattig, mooi kaartje, leuk weer met het doorkijkje.

groetjes jolande

Els zei

Wat een schattig kaartje is dit.
En hopelijk is alle drukte snel weer voorbij.
Groetjes, Els

SandraR zei

Druk, druk, druk...
Hahaha! Maar wel een hele mooie kaart gemaakt!
Leuk met dat doorkijkje en de bloemen ernaast!

Liefs, San

GerJanne zei

Hoi Martina, wat schattig!! Zo leuk dat venstertje in de kaart. Ook de fijne bloemen op de voorkant zijn heel stijlvol...
GerJanne

Unknown zei

Hoi,
Weer een mooie kaart met de forever friendster beertjes. Leuk met het venster.
Groetjes Saskia

Ellen zei

Superlief kaartje Martina...ook de vorige is beeldschoon (ff gemist)
Liefs, Ellen

Renate zei

Leuke kaart. Ik vind de hartjes bloemen zoooooo leuk.

Groetjes Renate.

Hanny zei

O Hoe herkenbaar die drukte met 3 kinderen. Mijn kinderen zijn het huis uit inmiddels en als ik dit zo lees dat komen de herinneringen weer terug. Pff..........drukke tijd maar wel weer leuk.
Je kaart vind ik superleuk, zo mooi als je dat gedaan hebt met die opening.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ellen zei

Eind van het schooljaar is altijd druk. Wij 'moeten' nog vier weken, en jij? Je kaartje is schattig. Leuk dat het afdrukje achter een venster zit en in het 'echt' groter is.
Groetjes, Ellen

Marjan zei

Wat leuk dat doorkijkje met beertje en de hartjesbloemen op je kaart! Gaaf kaartje, hoor! Succes met alle drukte!

Marian zei

Wat schattig en mooi je kaart
Groetjes

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Wat een leuke kaart is dit weer, mooie afdruk, leuk het venster en de bloemen maken het af..liefs van Ans

Erna Logtenberg zei

wat een schattig kaartje!!

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Karin zei

Zo wat een drukte en dan toch nog zo'n mooie kaart!
Groetjes Karin

Louise zei

Pffffff, wordt al moe als ik lees hahaha, nee hoor, schattig kaartje heb je gemaakt, leuk zo dat doorkijkje, heeft wel wat!.

gr.LOuise

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Martina, hij is weer super.
Liefs van Anita

Rosina zei

Heel mooi kaartje Martina....schattig dat venstertje waar het beertje door kan kijken...mooi papier ook


groetjes Rosina

Tinie zei

Wat doen die beertjes het toch altijd goed, zo schattig, een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Ilse zei

heel erg schattig !

CreaSjouk zei

Ja, vaag hè dat bericht?
Weet ook niet wat de bedoeling is, dus negeer het maar.
Je hebt weer een mooie kaart gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Yolanda zei

Hoi Martina, bedankt voor het leuke berichtje dat je achterliet op mijn blog. Nieuwsgierig als ik ben :) kom ik natuurlijk ook even bij jou langs. Dit is ook een leuk kaartje anders, lief hoor dat beertje achter het "raam". Ook alle vorige kaarten vind ik heel mooi. Had ook een leuke challenge geweest om aan mee te doen: zwart-wit. Volgende keer beter ... Groetjes Yolanda B)

Ghea zei

wow Martina schitterend zeg, hij is weer geweldig.
Fijne dag nog....liefs Ghea

jolanda zei

heel mooi kaartje