zondag 23 juni 2013

Voor juf of meester

Goeiemorgen iedereen !
Jawel hoor, hier ben ik al terug... Ik heb namelijk zoveel kaartjes (die de voorbije maanden besteld werden) in de wachtrij staan om op mijn blog te zetten, dat ik besloten heb om nu nog een extra berichtje te maken.
Hieronder post-it note boekjes die ik op het internet vond om na te maken. Er werd al naar het patroontje gevraagd, je krijgt hier de LINK.  Een leuk, klein presentje voor juf of meester. Eerst van mijn kids uit, maar ook de collega's waren enthousiast en de bestellingen kwamen rijkelijk binnen. Het bandwerk kon beginnen. Hieronder de resultaten.
Het moeilijkste was om kleine pennetjes of balpennen te vinden. Die waren na een tijdje opgebruikt. Ik vond nog kleine potloodjes in Gifi (Boomsesteenweg), die betaalbaar waren om er bij te steken.
Noodoplossing, bedacht mijn man, zaag gewoon een stuk van het buisje af, van het gewone formaat. Dat lukte ook wel.
Papier : Crafts-Too
Afdrukje : Leane Creatief (al lang geleden in Pipoos gekocht, nog niks mee gedaan), ingekleurd met copics, bril afgewerkt met glossy 3 D
Kleine balpennen / potloden : Bic (potloden van bij Gifi)
Label : Pons van Artemio
Sentiment : Joy
Alles afgewerkt met organza lint en ijzerdraad, die opgekruld werd.
In het zakje ook lekkere Chocotoff (wie lust dat nu niet ?).
De eerste zijn de deur uit en werden enthousiast onthaald, dus dat is geruststellend.
Ik wens iedereen nog een heel erg fijne zondag toe en tot maandag, voor een nieuwe creatie !
Groetjes, Martina
x
















18 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw jij bent lekker bezig geweest, ziet er mooi uit, leuke presentjes.

groetjes jolande

Els zei

Schitterend wat een pracht post heb je vandaag en dit is zeker bandwerk maar er blijft heel veel tijd in steken natuurlijk.
Prachtige kadootjes Martina en je kan zien dat ze met veel zorg zijn gemaakt. Logisch dat ze allemaal blij zijn.
En wat fijn dat je zo'n handige man hebt. Fijne zondag en groetjes, Els

Mariken zei

Dat is geweldig als je zo'n leuk pos-it boekje krijgt! Hartstikke tof cadeautje!
Fijne zondag, Mariken xx

crealinedance zei

Hoi hoi Wat een werk leuk geworden zeg.Gr.Nel

Unknown zei

Aaah wat leuk. Daar zullen de juffen en meesters blij mee zijn.
Groetjes Sandra.

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Wat een werk moet dit geweest zijn seg (en waar haal je de tijd toch vandaan?? Ik wil wel een beetje me-time krijgen hoor hihi). Echt geweldig werk geleverd en prachtig afgewerkt allemaal !!!

Groetjes, Jaimie

Enny zei

Wauw, prachtig zeg ! En zoveel, jij bent goed bezig geweest !! Groetjes Enny

Enny zei

PS : bij Ikea hebben ze ook kleine potloodjes.... :)))) Groetjes Enny

Ellen zei

Wat een productie! Maar het is dan ook wel een heel gaaf post-it boekje geworden. Kan me voorstellen dat het met enthousiasme ontvangen wordt.
Groetjes, Ellen

Colien zei

Haha, einde van het jaar en dan mogen we aan de massa productie. Hier liggen de boekjes en pennen ook al weer klaar... Nu nog ff tijd vinden :)
grtz.Colien

Annerieke zei

Wat een leuk kleurrijk geheel Martina! Ziet er allemaal harstikke mooi uit, maar wat een werk zit hierin.

Groetjes Annerieke

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waaw. Wat een productie. En wst een leuke presentjes. Logisch dat iedereen die wil.

Anita Meijer zei

Jeetje wat een werk weer Martina maar oh wat zijn ze leuk, helemaal geweldig.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Martina,
wat een superleuke cadeautjes heb je gemaakt. Ziet er zo perfect verzorgd uit. En dat doe je allemaal naast je drukke baan! Chapeau!
GerJanne

Monique zei

Echt heel leuk gemaakt!
grtjs

Ans S. zei

Wat heb je super leuke presentjes gemaakt.

Groetjes Ans

Ans Gilbert zei

Slaap je nog wel Martina ?? dat vraag ik me af, als ik die enorme hoeveelheid, kaarten en geschenkjes zie, die jij maakt, naast je drukke baan, ze zijn super..liefs van Ans

Renate zei

Ook deze zijn weer kei gaaf gemaakt. Ik heb misschien nog een handige tip voor je.
Als ik naar Ikea ga, dan neem ik altijd een paar van die kleine potloodjes mee die daar overal liggen. Hier doe ik dan een klein reepje designpapier omheen. Zo past het ook altijd bij je creatie.

Groetjes Renate.