dinsdag 25 juni 2013

The Hobbit

Goeiemorgen,
dinsdag, de berichtjes volgen elkaar snel op, zo raak ik doorheen mijn afgewerkte kaarten heen...
Ik beloofde jullie gisteren om te onthullen hoe het afgelopen was met de andere helft van de tweelingbroers. Ziehier het resultaat.
Inderdaad, een heel ander kaartje. Vond ik zelf wel tof, zo heb je toch tenminste twee verschillende  persoonlijkheden, nietwaar ?
Pieter is blijkbaar een grote Hobbit fan. Ik kende dat wel, maar kon er niks bij bedenken. Gelukkig is internet daar... En tada ! Daar is ie dan.
Goedgekeurd door een 18-jarige vriend van mijn dochter, die het wel 'een coole kaart' vond (oef, gelukkig).
De kaart bestaat voornamelijk uit twee afdrukken van op internet, bewerkt met het lettertype van de Hobbit. Vooraan de naam van de jarige, binnenin, de aangepast wensen.
Een hekje er voor, nummerplaatcijfers, touwtjes en klaar.
Ik weet nog niet hoe de ontvanger gereageerd heeft, maar ik ben gerustgesteld door de leeftijdsgenoot dat het wel goed komt.
Afdrukken : Internet
Lettertype : Internet
Nummerplaatcijfers bewerkt met Color Box en heat embossing
Hekje : Van bij Schleiper Antwerpen.
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en tot morgen, voor het kleurenkaartenteam !
Groetjes, Martina
x


16 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw prachtig, zeer geslaagd.

groetjes jolande

Louise zei

Wat een geweldig kaartje, je creatie hieronder is ook helemaal Top!.


gr.LOuise

Nancy zei

Hey Martina,

Geweldig gewoon!!!
Ja, soms moet het internet een oplossing bieden hé?
Gelukkig maar dat we ons er soms op kunnen beroepen... (is dit wel een correcte zinsbouw juf?)

Nog veel geluk met de laatste schoolloodjes... haha! Jou wacht alvast een lange vakantie!

Liefs,
Nancy

Els zei

Haha inderdaad een hele andere kaart dan gisteren, maar wel een hele mooie. Denk zeker dat hij hier heel blij mee is. Mooie binnenkant en leuk met die touwtjs aan beide kanten. En dat hekje echt geweldig gaaf.
Toppie hoor!
Groetjes, Els

Ellen zei

Geen betere 'jury' dan een leeftijdgenoot ;) Dus het zit wel goed met jouw Hobbit-kaartje. Leuk hoor, zulke persoonlijke exemplaren.
Fijne dag, Ellen

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Geweldig, prachtig.

Charlotte zei

Geweldig :)

Je@net zei

Wat gaaf, Martina, een heel leuk en persoonlijk kaartje!

Riet zei

Wat prachtig heb je dit gemaakt.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hoi Martine,
Wat superleuk zo'n Hobbitkaart echt cool..twee totaal verschillende kaarten..liefs van Ans

Karin zei

Prachtige kaart!
Groetjes karin

CreaSjouk zei

Mooie kaart!
Tot morgen!
Groetjes Sjoukje

Rosina zei

Het zijn 2 hele stoere kaartjes Martina....en ook daarvoor staan ook prachtige kaartjes...ik heb wat gemist de laatste dagen...

Voor jou nog 3 daagjes en dan krijg je veeeeeeel vrije tijd..moet een heerlijk vooruitzicht geven


groetjes Rosina

Renate zei

Deze is idd heel anders. Wel heel origineel gemaakt.

Groetjes Renate.

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Dit is echt een mooi kaartje dat heb je super gemaakt.
Ik denk wel dat hij in de smaak valt.
Liefs Rianne

Enny zei

Wauw, super die 2 heel verschillende kaarten voor de tweeling !! Heel mooi gevonden !! Groetjes Enny