donderdag 4 september 2014

Elke donderdag een kerstkaart

Goeiemorgen iedereen,
vandaag spring ik weer even mee op de kar, 'elke donderdag een kerstkaart'.
Vermits we in Frankrijk toch maar triestig weer hadden, heb ik de kans gekregen om veel plaatjes in te kleuren. Deze sneeuwmannen van Stampin Up (zijn vriendje komt er volgende week aan), lagen al maanden te wachten om bevrijd te worden, dus bij deze... Omdat ze niet veel kleurwerk nodig hebben, maakte ik er maar ineens een reeks van 8 van, zo gaat het lekker vooruit !

Afdrukje : Stampin Up, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Joy
Embossingfolders : Cuttlebug
Uitgestanste cirkel : Nellie Snellen en Boekenvoordeel

Wil je nog de andere deelnemers bekijken, die meedoen op donderdag ? Klik dan door naar het blog van Yvonne, Ingrid =) Ans of  Nelleke.
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe en tot de volgende,
groetjes, Martina
x




 
http://www.yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.nl/
 

25 opmerkingen:

Francisca zei

Ze zijn leuk geworden uw sneeuwmannen .
En ze staan in de sneeuw.....
Groetjes,`
Francisca

Mariken zei

Wat tof Martina, erg leuk!!

Els zei

Leuk hoor die sneeuwman en past erg mooi ook bij de achtergrond.
Fijne dag engroetjes, Els

Je@net zei

Wat een leukerd, Martina. Goed idee om er meteen een hele serie van te maken!

Lia zei

Wat een leuke sneeuwman op je mooie kaart, groetjes Lia

Sientje zei

leuke kaarten Martine, en grappig dat effect met die embossingfolder. net of de sneeuwmannen echt in de sneeuw staan.

Petra-loves-paper zei

wat heb je toch weer een superleuke kaart gemaakt, hoe kom je toch telkens op die leuke ideeën? (om jaloers op te worden.... haha)
groeten, Petra

Ans Gilbert zei

leuke kaarten zijn het geworden,zo groeit je voorraad lekker, fijn dat je weer meedoet, liefs Ans
DT 52 weeks of...

Anoniem zei

Leuk gedaan met mooie embossing!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hanny zei

Wat zijn ze leuk, prachtig met dat embossing en het leuke ingekleurde afdrukje, mooi.
Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Misseke zei

Superleuke kerstkaartjes heb je gemaakt Martina - superleuk gedaan.
Groetjes,
Misseke

Ingrid Reyners zei

Mijn naam was je erbij vergeten ;-((. Ik zit ook in het team. Maar het is je vergeven (lol). Je creaties zijn superleuk Martina, leuk dat je de cirkels hebt uitgestanst en daarachter de kerstman tevoorschijn komt. Leuke serie, dit is al weer een heel goed begin. Gezellig dat je weer mee doet met de challenge van 52 weeks off....groetjes, INGRID.

Anneke zei

Ze zijn weer erg leuk :-)
Groetjes Anneke

Nancy zei

Hey Martina,

Alvast een 'Gelukkig Nieuwjaar' hé! Dan kan ik dat ook al van mijn to-do-lijstje schrappen!!

Hahaha!! Geslaagde kaart alweer!

Liefs,
Nancy

Jantine zei

Leuk idee om het sneeuwmannetje ook te embossen!
Maar laat de sneeuw nog maar een tijdje wegblijven :-)
Groetjes
Jantine

jolanda zei

mooie kaart

Ellen zei

Een Franse sneeuwman? Wat leuk! Je kaartjes zijn eenvoudig, maar dat is juist waar ik van hou. Geslaagde serie.
Groetjes, Elen

Marcella zei

Leuk weer Martina
Groetjes Marcella

Erna Logtenberg zei

wat een super schattig kaartje!! Lieve groetjes Erna

Diny zei

Jij hebt er weer prachtige kerstkaartjes gemaakt Martina....de plaatjes zijn heel erg leuk!

Groetjes Diny

Erica ♥ zei


Wat een mooie kerst kaarten ☺
Fijne avond ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Martina...prachtig geemboste ijssterren en dan heel leuk met het doorkijkje naar de sneeuwpop aan de binnenkant!!!
SUPER!!!


groetjes Rosina

Renate zei

Kei leuk gemaakt. Leuk hoe je de binnenkant van de kaart bij het geheel hebt betrokken.

-xies- Renate.

Nelleke zei

Gezellig kaartje zeg, mooie lieve kleurtjes.Ik geef mij ook op voor de kleurenuitdaging. Ik weet niet meer of ik dat gedaan heb. iets te druk geloof ik. hihi. Groetjes, Nelleke DT 52 weeks of....

Ans S. zei

Super mooie kerstkaarten, leuke stempeltjes heb je gebruikt.

Groetjes Ans