zaterdag 6 september 2014

Stampfairy : Molly

Goeiemorgen !
zaterdag = Stampfairydag. Nog een aantal weekjes kan je van deze schatjes genieten. Vandaag koos ik nog een keertje voor Molly. Jawel, zij hoort ook bij de collectie van Stampfairy. Niet alleen beertjes, maar ook deze schat komt van daar.
Ik ging aan de slag met vooral 'vers' materiaal van de beurs van vorige week.

Digi : Stampfairy, Molly, ingekleurd met aquarelpotloden
Sentiment : Nicole's Stamp Addiction
Cirkels en bloem : Memory Box
Alles afgewerkt met een touwtje.

Wil je zelf ook aan de slag met deze schat, dat kan, klik dan even door naar de site van Stampfairy en maak je keuze uit het ruime aanbod ! Alles staat aan de helft van de prijs !
Ik wens iedereen een heel erg fijn (zonnig) weekend toe !
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende,
groetjes, Martina
x




16 opmerkingen:

Els zei

Geweldig wat een leuke speciale kaart is dit en de cirkels vind ik hier zo mooi bij. Ook het touwtje maakt zo'n speels effect.
Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

Malika zei

Heel heel mooi

Malika

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Martina!

Diny zei

Wat een schattig kaartje Martina!

Groetjes en ook jij een fijn weekend,
Diny

Misseke zei

Schitterend kaartje is het geworden Martina - supermooi gekleurd en samengesteld - een toppertje!
Groetjes,
Misseke

Irene zei

Enig en zo leuk die cirkels en wat je met het twine hebt gedaan!!

xx Irene

Marjan zei

Lief en leuk, wat staan die cirkels gaaf op je kaart!

Erica ♥ zei

Schitterende kaart heb je gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Ans Gilbert zei

prachtige kaart, leuke digi, mooie mallen heb je gebruikt..
liefs Ans

Marcella zei

Wat een lief kaartje is dit weer .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Evy G zei

Hoi Martina
Ik las je reactie bij Cornelie. Ik heb ook al die opmerking gekregen en me afgevraagd wat er mis is met mijn kaartjes. Nu blijkt dat mensen een kaart iets voor een kindje vinden, zodra er een ingekleurd prentje op staat. Ik vind dat persoonlijk niet, maar probeer er nu toch vaker eens eentje te maken zonder, en dat bevalt me prima ;-) Het is maar een tip....

Dit kaartje vind ik trouwens heel erg leuk, vooral het touwtje is een goed idee! En absoluut niet kinderachtig!

groetjes, Evy

Claudia's kaartjes zei

Hoi Martina,

Je kaartje is supermooi.

grtjs
Claudia

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje Martina!! En het plaatje is zo mooi ingekleurd! Ook je kerstkaartje hieronder is helemaal leuk!
Fijne zondag nog!! Lieve groetjes, Yvonne

Renate zei

Ohw, wat een liefie. Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Ellen zei

Molly is leuk en jouw kaartje ook!

Jantine zei

Heel lief kaartje!
Groetjes,
Jantine