donderdag 8 december 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Driehoekdoosjes

Goeiemorgen iedereen,

WEGENS STROOMONDERBREKING (van 18.00 u. tot deze ochtend 5.00 uur !!!) GISTEREN, WERD HET VOLGENDE BERICHT NIET TIJDIG VERSCHOVEN NAAR EEN ANDERE DATUM. DIE KRIJG JE ER DUS VANDAAG GRATIS BIJ. TWEE BERICHTEN VOOR DE PRIJS VAN EEN, ALS DAT NIET LEUK IS ? =)

de (massa) productie is begonnen... Bestellingen, vragen komen binnen. We zijn nu echt vertrokken.
Vandaag heb ik voor jullie allemaal doosjes. Het modelletje vond ik op internet, was populair bij mensen van Stampin Up. Ik heb er mijn draai aan gegeven en het helemaal in kerstsfeer omgetoverd.
Het koper verleidt me altijd wel tijdens de feestdagen, geeft altijd dat beetje sjiek effect.
Maar hou je niet van koper, geen probleem, je kan het ook in andere kleurtjes maken.
Er passeerden ondertussen al een 90 tal van deze doosjes mijn handen om op een ander plekje op tafels te pronken. =)

Papier : Verschillende blokjes (ook van Xenos)
Cirkel : My Favorite Things
Sentiment : Boekenvoordeel
Houten sneeuwsterren : Xenos (gespoten met koperen spuitbus)

Langs deze weg, doen we dus weer een weekje mee met '52 weeks to christmas'. Dank je wel dames, om dit levend te houden ! Volgende week ben ik er ook graag bij. Dat staat al geprogrammeerd =)
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en zie jullie graag terug op zaterdag voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x
















26 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Amai, ze zijn super mooi, maar is dit nog leuk om te doen als je er zoveel moet maken?
ik zou niet weten welke kiezen, alle kleurenvariaties zijn mooi, leuke papiertjes...
Fijne dag!
Nancy

Je@net zei

Wow....dat ziet er gaaf uit, Martina!

Sarah zei

Ja wà de! Wat een productie!!
Ze zijn echt super mooi!!

Mariken zei

Jeetje, wat ben jij goed bezig zeg, wat een leuke doosjes, en zo véél!! Ben ook hard bezig met mn kerstkaartjes nu...

Sarah zei

En zelfs twee berichten vandaag!!

Els zei

Wat een prachtige doosje en wat veel heb je gemaakt.
De ontvangers zullen dit zeker ook erg leuk vinden.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Geweldig mooie doosjes heb je gemaakt. En ook je kerstkaart is heel leuk!
groetjes, Caroline

karin zei

Leuk die doosjes ! Je hebt je best gedaan om er zoveel te maken.
groetjes,
Karin

Ellen zei

Jeetje zeg, dit is echt massa-productie! Prachtige, feestelijke doosjes.

Margreet zei

Wow, dit is echt massaproductie....heel mooi en feestelijk!
xxx Margreet

Monique zei

Leuke doosjes!
Groetjes

!neke zei

Ze zijn allemaal top !
Wat een werk !!

Rosina zei

Zoooooo dat ziet er geweldig uit Martina.....wat een prachtige kerstdoosjes en zooooooo veeeel....super knap gedaan...PRACHTIG!!!!

bedankt voor het meedoen bij 52 WTC
groetjes Rosina
DT 52 WTC

marja kenter zei

Wat heb je dat prachtig gedaan maar ik vraag me ook af of het nog wel leuk is om te doen als je er zo veel maakt.
Fijne dag en groetjes
Marja

Anoniem zei

Wat een werk, maar zo feestelijk mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marijke zei

Nou dat is een hele productie geweest. Maar wel een super lieve actie om iedereen zo'n doosje te gaan geven! Ze zijn allemaal mooi, ieder kleur weer anders. Echt Tof! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Monique zei

Super leuk gedaan. Wat een werk. Meestal ben ik na de 10e er al wel klaar mee ;-)
Groetjes Monique

Nancy zei

Hey Martina,

Zo veel doosjes! Geweldig gemaakt!!
Zelf niet veel doosjes-bestellingen...

Groetjes,
Nancy

marian zei

Schitterend hoor, en zoveel.
Groetjes van Marian.

Renate zei

Wauw!!! Jij hebt niet stil gezeten. Wat een geweldige serie kerstcreaties. Helemaal leuk!!!

-xies- Renate.

Suzan zei

Jeetje Martina dat zijn er veel!! Daar heb je veel werk aan gehad...maar ze zijn dan ook prachtig!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Volgens mij droom jij ondertussen over doosjes Martina ;p Wat een hoop maar wat zien ze er mooi uit en wat een mooie papiertjes en kleuren...complimentjes.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wow....wat super gaaf Martina....het is echt een massaproductie!
Groetjes Diny

Colien zei

Wow, mijn complimenten: wat een productie! Gaaf modelletje en ik vind het koper wel leuk... Al zijn de andere kleurencombi's ook top! Fantastisch dat je weer meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52WTC!
grtz.Colien

Glenda de Heide zei

Leuk model doosje! Wat een werk zeg!

Allemaal prachtig gemaakt!

Veel liefs Glenda

Enny zei

Wauw, zoveel prachtige doosjes, heb jij soms "elfjes" die je komen helpen ??? :) Prachtig gedaan hoor ! Groetjes, Enny