zaterdag 10 december 2016

Hello baby

Goeiemorgen iedereen,
weekend ! Maar de drukte is nu echt wel te voelen... Ook hier thuis, de studenten die lopen te ijsberen doen er natuurlijk geen goed aan =) We zullen even op de tanden moeten bijten. Uiteraard is het door de stroompanne van de afgelopen dagen niet ideaal om te studeren. Hopelijk zal het probleem opgelost zijn nu.
Daarom, een rustige kaart. Vandaag krijg je een geboortekaartje van mij, met stempels van Stampin Up. Soms is de eenvoud zo aantrekkelijk, maar niet makkelijk vind ik...
Hieronder het resultaat.

Stampels : Stampin Up, konijntje ingekleurd met copics
Sentiment : Joy

Ik wil jullie graag allemaal hartelijk bedanken voor de vele reacties van mijn posten op donderdag, leuk om te lezen allemaal ! (als je elektriciteit hebt hahahaha)
Ik wens je langs deze weg een heel erg fijn weekend toe,
bedankt voor je bezoekje en ik zie je graag maandag terug,
groetjes, Martina
x




11 opmerkingen:

Els zei

Een schitterend mooie babykaart en dat konijntje is zo ook leuk.
En nu maar hopen dat je niet weer een stroonstori ng krijgt.
Groetjes, Els

Mariken zei

Echt een schattig kaartje! Dat konijntje blijft een toppertje!
Fijn weekend, hopelijk zonder storingen!

Ans Gilbert zei

wat een schattige babykaart Martina,
het konijntje is té schattig,
groetjes,
Ans

Nancy Soetaert zei

wat een toffe lieve babykaart!
groetjes
nancy

Jantine zei

War een leuke babykaart! Sterkte met de zenuwachtige studenten en de stroompanne!
Groetjes
Jantine

Colien zei

Wat een superlief kaartje, erg mooi! Succes met alle drukte!
grtz. Colien

Sarah zei

Super mooi kaartje!
Komt wel in orde met dat mailgedoe! Ze hebben me extra werk gegeven!
Succes met de drukte. Hier ook voelbaar 😊

Ellen zei

Stroomstoringen, das echt superonhandig! Hopelijk is het euvel inmiddels verholpen. Lief kaartje met dat leuke konijntje.

Rosina zei

Heel lief dit geboortekaartje Martina...wat een schattig konijntje erop...SUPERZZZZ

groetjes Rosina

Diny zei

Prachtig Martina....ook jij zit in het baby ritme.....ik heb net een scrapboekje van het eerste levensjaar van onze jongste kleindochter geplaatst.
Groetjes en nog een fijne zondagavond,
Diny

Enny zei

Een heel schattig kaartje ! Wat erg van die stroomonderbreking, hopelijk is alles nu in orde. Groetjes, Enny