donderdag 24 augustus 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Eland !

Goeiemorgen iedereen,
Vandaag doen we weer lekker mee met '52 weeks to christmas'. Jawel, vandaag toverde ik weer mijn favoriet kerstmannetjes, samen met het eland op mijn kaart.
Ik kaderde netjes alles in, zo werd het een heus tafereeltje, lekker gezellig !

Alle materialen : My favorite things

Hoi!a, weer eentje bij !
Ik wens jullie een hele fijne dag en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kraftkaartje.
Groetjes Martina
X




23 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een leuke jerstkaart maakte je alweer!

Liefs,
Nancy

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina!

Epie zei

Een schattig kerstkaartje Martina met deze
eland en vrolijke kerstman ze hebben er zin in .
Fijne dag van Epie

Nancy Soetaert zei

Weer een heel mooie en vrolijke kerstkaart!
Fijne dag
Nancy DT52WTC

Joke de Wit zei

Leuke kerstkaart Martina.Gr.Joke

!neke zei

Super leuk Martina !!!!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Trijntje zei

Weer een hele leuke Martina! groeten trijntje

Jantine zei

Hoi Martina,
Vanwege mijn vakantie loop ik wat achter met blog-kijken, maar wat heb je er weer een hoop moois op gezet!
Dit kerstkaartje is ook weer erg leuk! Die kerstman is zo'n schatje!
Groetjes
Jantine

Mieke zei

Schattige kerstkaart, super mooi!

Monique zei

Hij is super leuk je kaart. Met deze vrolijke gast!

Groetjes, Monique
DT52WTC

Enny zei

Oh, wat een leuke en mooie kerstkaart, zo vrolijk ! Groetjes, Enny

marian zei

Een vrolijk kerstkaartje .
Groetjes van Marian.

Yvonne zei

Lekker vrolijke kerstkaart heb je gemaakt.

Liefs,
Yvonne.
DT52 WTC

Suzan zei

Wat een schitterende kerstkaart Martina!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Martina, een hele vrolijke en lieve kerstkaart maakte je met die jolige kerstman. Een kaart om blij van te worden.
lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Jaaaa, daar istie weer! En nu samen met een schat van een eland! Helemaal top!
xxx Margreet

Ellen zei

Alles netjes ingekaderd, daar hou ik wel van ;-) Die jolige kerstman blijft leuk. Leuke kerstkaart!

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Martina!
Heel erg leuk gedaan.
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel leuk en grappig kerstkaartje Martina...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

lenywim35 zei

Sanne en Nick op Schiphol uitgeleide gedaan. Even gekeken of het vliegtuig goed was vertrokken , - op de pC - dus even gelegenheid op je blog te kijken.
Leuk, dat er een aantal bloggers haar gaan volgen. Wie weet wat je te weten komt. ???
Ik ben naar 2 maal naar t Oogziekenhuis geweest. Buiten het petrygium heb ik ook Macula , is ontdekt. Een behoorlijk gerafeld netvlies. Verder moet ik nog enige uitslagen krijgen en dan horen we eind september/oktober meer. Vandaar het gesichtsverlies. Gisteren een workshop gehad bij Marjan vd Wiel bij HobbyVoordelig. Kaart is nog niet klaar. Komt wel.
Liefs leny

Grietje Jansen zei

Leuk en grappig kaartje, alsof de kerstman er zo af zal springen.

Grietje

Danielle zei

Oh, ik ben een beetje verliefd op die leuke kerstman..... super!!

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje Martina!
Heel erg leuk gedaan.
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub