woensdag 16 augustus 2017

Kampkaart 2

Goeiemorgen iedereen,
vandaag op het menu, een tweede kampkaartje. Eentje met een knipoog naar onze kids... De leiding (ondertussen onze twee oudste meiden ook), organiseert elke week 1 dag een veggiedag op het kamp. Dat initiatief heeft niet altijd evenveel succes. Onze kids (ook ikzelf) eten graag vlees, het zijn dan ook kleinkinderen van een beenhouwer... Uiteraard ben ik voorstander om bewuster om te gaan met voeding en ben ik zeker niet tegen het initiatief. Toch blijft het niet makkelijk...
Daarom, de varkens vieren feest, want het is VEGGIE dag ! Daartoe leende zich het stempelset van My favorite Things zich helemaal toe.
Hieronder het resultaat.
Hopelijk zien ze een beetje de humor er van in, hahahaha !

Alle varkens : My Favorite Things, gekleurd met ZIG
Hoera : Els Brigé
Veggie dag letters : Marianne Design (onlangs ontdekt dat ik ze in m'n bezit had, ze zijn zo leuk !)
Grasboord : Pons Fiskars

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een kerstkaart. Hopelijk heb je een gaatje tijd om eens te komen piepen ?
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x





12 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Best grappig wel... Ze zullen de humor er wel van ingezien hebben!

Liefs,
Nancy

Lieve zei

Feest voor de varkens ! Een heel toffe kaart !

Nancy Soetaert zei

heerlijk zo'n veggiedagje voor de varkens! Ik lust ook graag een goed stukje vlees, maar sinds september vorig jaar eten we wekelijks een of twee dagen vegetarisch, best tof!
Heerlijke kamppost!
Nancy

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

Margreet zei

Wat een leuke en grappige kaart Martina....geef mij maar een lekker stukje vlees!
xxx Margreet

Enny zei

Ha, ha, wat een supertof kaartje, heel goed idee ! Ja, wij eten ook wel eens een dagje veggie. Groetjes, Enny

Colien zei

Geweldig, wat een leuke kaart! En grappig dat je nog gave letterstempels tegenkwam in je collectie, ze doen het goed op je kaart!
grtz.Colien

Ellen zei

Ik vind 'm leuk! Geweldig idee om de varkens feest te laten vieren, omdat het veggie dag is.

Femminde zei

Wat een leuke kaart met een knipoog!! Daar zien ze vast de humor wel van in toch??
En dat vlees dat halen ze thuis wel weer in.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Angelique zei

Geweldig, wat een leuke kaart met de feestende varkentjes. Hier gaan ze de humor vast wel van inzien.
lieve groetjes Angelique

Crealin zei

Hoi Martina,

Dit vind ik nu eens een super toepasselijke en humoristische kaart. Echt geweldig. Zo'n leuk kaartmodelletje, dat brengt er wat dynamiek in.

Groetjes,

Lins :)

GerJanne zei

Hahaha, ik vind het en superleuke kaart! Daar moeten ze de humor wel van inzien! Enig, gewoon!
GerJanne