woensdag 21 februari 2018

Bedankt !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik een paardenkaartje voor je. Op vraag van een collega, die wegens een val, haar paard moest laten verzorgen door anderen...  Gelukkig is de collega ondertussen al goed hersteld.
Jammer genoeg, had ik op dat moment geen echte paardenstempels, dus bracht het internet de oplossing. Ondertussen is de voorraad wél aangevuld uiteraard, want je weet maar nooit... Hieronder het resultaat.

Papier : Galeria Papieru
Stempelafdruk : Internet, gekleurd met copics
Sentiment : Different Colors
Bloem : Geen idee meer, ik denk My Favorite Things

Voilà, de week is half, het gaat weer lekker snel vooruit ! Heb morgen voor jullie een verse kerstkaart, kom je weer een kijkje nemen dan ?
Ik zie je morgen !
Groetjes, Martina
x


9 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi kaartje!

Ant zei

Mooie kaart, leuke kleuren.
Fijne dag!

Mariken zei

Prachtig, je paard is super geworden. Nee...ik heb ook geen paardenstempels...alhoewel...MFT??

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina!

Jantine zei

Heel mooi paardenkaartje! En ja, je weet maar nooit, natuurlijk :-)
Groetjes,
Jantine

SylS creaties zei

Mooie kaart!
groetjes,
Syl

Ellen zei

Mooi paardenkaartje!

Iefje Ceulemans zei

Leuk dat het zo'n persoonlijk kaartje geworden is! Erg mooi! Grtjs, Iefje

Rosina zei

Heel leuk dit bedanktkaartje Martina...prachtig paard erop en zo mooi ingekleurd...

groetjes Rosina