zaterdag 24 februari 2018

Happy Birthday to you

Goeiemorgen iedereen,
weekend én knotsgekke kaartendagenbeurs ! Leuk is dat, nietwaar ?
In ieder geval, ik heb voor jou vandaag een leuke koe kaart, met een stempel die ik een keertje mocht afdrukken bij Francisca. De wolkenachtergrond stempelde ik met zwarte inkt, zo is het 'vlekkenpatroon' van de koe een beetje verder gezet daar...

Afdrukje : Penny Black, ingekleurd met copics, enkele toetsjes glossy 3D
Kaarsjes : Elizabeth Crafters
Achtergrond : Wolk stempel van Avery Elle (dacht ik)

Voilà, ik ben ondertussen op de beurs, me weer laten verleiden... Hopelijk blijft het beperkt, want ik heb echt nog wel wat gekocht de voorbije tijd, maar nog niet gebruikt... heuh ?? =)
Veel plezier dit weekend,
ik zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart !
Groetjes, Martina
x

15 opmerkingen:

carla zei

Oh zeg, wat een geweldige kaart.
Mooi bedacht om die achtergrond zo te maken, moet ik onthouden.
Groetjes,
Carla

Nancy Soetaert zei

wordt vast een leuke beursdag vandaag, KGK-dagen zijn altijd wel gezellig vind ik.
Toffe kaart, super met die wolkjes als achtergrond van de leuke stempel!
Geniet van je weekend!
Nancy

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina!

Irene zei

Enig met die wolken zo zwart er achter, briljant idee Martina! Véél beursplezier!

XxIrene

Maria V zei

Wat een leukert. Fantastische stempel, ook met die kippen. Achtergrond is inderdaad HEEL GOED bedacht. Ik ben benieuwd wat je gekocht heb ;)

Margreet zei

Superleuke kaart van de koe met dat bijpassende achtergrondpapier.
Nog geen pas gekochte spullen gebruikt....helaas ken ik dat maar al te goed (doos vol Cats on Appletrees bijvoorbeeld).
xxx Margreet

karin zei

Leuk die achtergrond met wolkjes ,past goed bij de stempel met de koe.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Wat een gave koeienkaart, Martina. Ik hoop dat je een leuke beursdag hebt gehad.
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Geweldig met die vlekkenwolken!
Leuke kaart! Veel plezier op de beurs! X

Judith zei

Geniaal bedacht met die wolken op de achtergrond. Toppie kaartje.
Groetjes van Judith

Margo zei

Wat een geweldig toffe kaart Martina ! En wat lees ik nu ... iets gekocht dat je nog niet gebruikt hebt ????? Dat heb ik nu noooooooooooooooit voor !!!! hahahahaha !!!! De buit was nog bescheiden zag ik zelf ... of toch in ieder geval niet te veel plaats innemend ... :)
Gezellig dat we effe konden tetteren !
Groetjes
Margo

Femminde zei

Wat super Martina!! En zo gaaf die wolkjes als achtergrond.
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde

Anne zei

Wat een leuke kaart is bet geworden.....
Inmiddels de beurs leeg gekocht?
Fijne zondag en groetjes Anne-Marie

Colien zei

Hele leuke koe-kaart, gaaf die achtergrond!
En.... portemonnee leeg? :)
grtz.Colien

Enny zei

Wauw, wat een mooie en grappige kaart met die koe, en tof idee, die "koe-vlekken" erachter ! Groetjes, Enny