maandag 19 februari 2018

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (141) : Allemaal cijfers !

Goeiemorgen iedereen,
de wekker terug op, de vakantie voorbij ! Het echte leven begint weer... Het zal de eerste week toch weer even wennen zijn denk ik. Maar goed, de dagen worden langer, er is meer licht, we raken uit het sombere weer uit (hopelijk) en kijken richting lente !
Vandaag heb ik voor jullie een reeks persoonlijke kaartjes met grote cijfers op. Ik maakte ze dan ook allemaal in dezelfde periode, december 2016...  De kaart heeft zo op zich dan niet veel meer nodig denk ik dan. De eerste ging naar mijn eigen dochter (van de zus uit gevraagd om een kaartje te maken), de tweede was voor Stef, die graag kookt en de laatste was voor het vriendje van mijn middelste dochter, een beetje een knipoog, in het roze... Hij kon er gelukkig ook om lachen =)

Cijfers : Mal Dutch Dobadoo
Letters : My Favorite Things
Papier : Geen idee
Gefeliciteerd : Els Brigé
Kleine afbeeldingen : My Favorite Things

Voilà, jullie (werk) week kan van start gaan, ik zie jullie graag woensdag terug voor een nieuwe kaart. Komen jullie dan ook weer een kijkje nemen ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




10 opmerkingen:

Je@net zei

Ze zijn weer leuk, Martina!

GerJanne zei

Heel leuk, die grote getallen op de kaarten.
Allemaal weer persoonlijk, super!

Ellen zei

Staat gaaf die grote cijfers op de kaarten. Het kan maar duidelijk zijn hoe oud je wordt ;-) Kostte mij vanmorgen wel moeite om weer m’n bed uit te komen na de vakantie. Maar het went altijd wel snel.

!neke zei

Ze zijn echt leuk !!!!!

Colien zei

Ja, de 'kop is er weer af'... de eerste dag na de vakantie zit er weer op! Meteen maar een volle dag van gemaakt met (leuke) bloemlessen, invallen voor een zieke collega en zaken regelen voor het project van volgende week. Nu even relaxen en jouw mooie kaartjes bekijken, ze zijn tof!
grtz.Colien

SylS creaties zei

Erg leuke resultaten!
groetjes,
Syl

Mariken zei

Wat zijn ze leuk, je kaarten met hele grote cijfers! Echt stoer! Morgen ga ik weer beginnen na de vakantie! Moet altijd weer ff moed verzamelen...

Dora zei

Mooie serie met die cijfers.

Ant zei

Hele mooie kaarten met grote cijfers.
hier staat de vakantie nog voor de deur ;)
Fijne dag.

Jantine zei

Heel leuk, deze leeftijdskaarten, Martina!
Groetjes
Jantine