dinsdag 2 oktober 2018

DT 'In 't Woefke' : Shaped card : Visbokaal

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging voor de DT leden van 'In 't Woefke'.
Deze keer worden jullie getrakteerd op 'Shape cards'. Allemaal verschillende vormen van kaarten die je kan maken. Dutch Doobadoo heeft een aardige collectie op de markt, die je helpen om deze speciale vormen te maken. Het blijft wel knippen, niet altijd eenvoudig, maar zeker wel de moeite om een iets specialere kaart te maken.
Ik ging aan de slag met de visbokaal van Dutch Doobadoo. De 'vulde' ik met blinkende vissen van Marianne Design.

Visbokaal : Mal van Dutch Doobadoo
Achtergrond visbak : Stencil van Dutch Doobadoo en Foil gemaakt
Waterdiertjes : Marianne Design
Schudmateriaal : Eigen voorraad, maar Inge heeft een ruim assortiment in de aanbieding




VoilĂ , het eerste kaartje van de reeks van 3 hebben jullie gekregen. Wil je het kaartje live bekijken ? Dat kan, ga dan even langs in Deurne, in de winkel 'In 't Woefke'. Daar kan je dan ook ineens al je materiaal aanschaffen dat je nodig hebt.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor de verse oproep van het kleurenkaartenteam !
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x

10 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Super leuk is deze!
Ik heb een grote speurtocht gehouden en al mijn Dutch Dobadoo-mallen zijn dus onvindbaar in mijn ateljee... Weet echt niet waar ik nog moet zoeken. Het zal dus een hele uitdaging worden deze maand...

Liefs,
Nancy

Bernadet zei

Wat is dit superleuk MArtina

Nancy Soetaert zei

Toffe visbokaal!
Fijne dag
Nancy

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina!

Jantine zei

Wat een leuke en vrolijke vissenkom, Martina!
Groetjes
Jantine

Epie zei

WWaauuww ….prachtige vissekom , gezellig al die visjes...
Fijne dag van Epie

Enny zei

Wat een prachtige viskom, leuk met al die glanzende visjes ! Groetjes, Enny

Judith zei

Dat is een hele fleurige vissenkom...prachtig!
Groetjes van Judith

carla zei

Geweldig mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Colien zei

Heel leuk zo'n goed gevulde vissenkom!
grtz.Colien