zaterdag 20 oktober 2018

Vosjes en flamingo's !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag begint het weekend !
Daarom, voor jullie enkele leuke kaartjes die ik ook al weer een tijd geleden maakte...
Ik ging aan de slag met het papier van Renke. De vosjes en flamingo's zijn toch wel mijn favorietjes hier. Vrij eenvoudige kaartjes werden het, omdat het plaatje wel alle aandacht verdient.

Vosjes / flamingo : Renke papier
Sentiment zijkant :
Sentiment op de kaart : Impression Obsession
Embossingfolder : We R Memory Keepers (geeft een mooi 3D effect) in melkpapier
Alles afgewerkt met een gouden draadje.

Zoek je nog iets om te doen dit weekend ? Dan heb ik voor jou, het ideale uitje ! Kom naar Deurne, Belgie en breng een bezoekje aan 'In 't Woefke'. Het hele weekend kan je terecht voor leuke workshops en verrassende aanbiedingen. Verdere info hieronder....

OPENDEURDAG 'IN 'T WOEFKE'
Zoals jullie weten houden we hier bij In 't Woefke 2x per jaar een opendeur dag, en sinds dit jaar is het zelfs een Opendeur Weekend geworden !

En deze maand is het weer zover, op zaterdag 20 en zondag 21 oktober kunnen jullie hier terecht,
op zaterdag van 9.00u tot 17.00u
en op zondag van 10.00u tot 16.00u

Zo kunnen jullie aan de workshop tafel aanschuiven voor een gratis Make & Take waarbij jullie onder begeleiding een Kerst kaartje kunnen maken.

Ook zijn er gedurende die 2 dagen een aantal promoties ... wat die zijn ? Tja, dat blijft nog ff een verrassing, maar ik stuur zeker nog een nieuwsbrief hier over voor het zover is.

En tenslotte hebben we nog een leuk kadootje voor jullie en geven we jullie - bij min. aankoop van €30.00 - nog wat extra's in de vorm van een goodiebag.

Wie weet zie ik jullie daar ! Tot dan !
Groetjes, Martina
x






6 opmerkingen:

Rhodé zei

Prachtige kaartjes, Martina! Allerlei details, zoals de verticale tekst en de ge-emboste achtergrond. En dan toch een rustige uitstraling. De gouden tekst geeft het kaartje iets elegants. Mooi!

Je@net zei

Wat een mooie stijlvolle kaarten, Martina!

Jantine zei

Mooie kaarten, prachtige afbeeldingen inderdaad.
Veel plezier met het opdendeurweekend.
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Martina, mooie kaartjes !
De vosjes heb ik ook ! Heb er al een paar kaartjes mee gemaakt voor vrienden die hun achternaam : De Vos is, en.die waren er super blij mee. Ook de flamingo's vind ik super. Morgen kom ik waarschijnlijk naar de open deur dag en neem ik ze mee. Tot morgen !
Groetjes, laurette

Margreet zei

Wat een schattige kaartjes!
xxx Margreet

Enny zei

Prachtige kaarten Martina, ja dat papier is supermooi, en die achtergrond ook is super ! Groetjes, Enny