woensdag 3 oktober 2018

Oproep : Kleurenkaartenteam 2018 : 10de schakel : Lichtblauw met paars

Goeiemorgen iedereen,
Nelleke was in september de eerste die reageerde op de verse oproep van het kleurenkaartenteam. Omdat zij nog niet zo lang geleden de keuze mocht bepalen, gaf ze de fakkel door naar de eerstvolgende in rij, dat was Margreet. Aan haar, om dus, deze moeilijke opdracht, op zich te nemen.
Maar kijk, het komt allemaal wel in orde ! Ze koos bij het lichtblauwe van Nancy S., de frisse kleur paars ! Niet zo voor de hand liggend, dus ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten.


Je kan je hieronder opgeven bij Mister Linky als je wil meedoen.
Graag zou ik nog even willen vragen :
1. Controleer na aanmelden, of Mister Linky je wel heeft opgenomen in de lijst
2. Graag enkel je bloglink, ZONDER bericht! Bijvoorbeeld : http://martinaskaartjes.blogspot.com/
3. Voor wie nog wil, kan het nieuwe logo uit mijn zijbalk meenemen en een link naar mijn blog er in verwerken (geen verplichting uiteraard !)
Ik dank jullie alvast voor de medewerking en deelname, want zonder deelnemers, is er uiteraard geen kleurenkaartenteam ! Super dus !
Je kan je aanmelden tot maandagnacht, 29 oktober, we publiceren op 31 oktober.
Ik doe alvast mee !
Wie nog ?

1.chantal10.Larissa19.Margreet
2.Ger Janne11.Epie20.Rosina
3.Martina's kaartjes12.Colien21.Mariken
4.Jantine13.Ans S.22.Bep
5.Nelleke14.Sarah23.Nicole
6.Crea Nancy15.Nancy-tisallemaalhandwerk24.! neke
7.els van herck16.Femminde25.Gerrie
8.Marfien17.Laurette26.Grietje Jansen
9.Diny18.Little Rosa27.You're next!

Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Groetjes, Martina
x

16 opmerkingen:

chantal zei

ik doe graag mee, wel moeilijke combi
liefs Chantal

Jantine zei

Dat is wel een uitdaging! Ik doe weer mee!
Groetjes,
Jantine

Nelleke zei

Wat een bijzondere combinatie, ik laat mij graag uitdagen. Ik hoop dat ik mij nu goed aangemeld heb..... 😉 Groet Nelleke

Nancy Soetaert zei

echt een bijzondere kleurencombinatie, even over nadenken, maar ik doe zeker weer mee!

Diny zei

Ik doe ook weer mee Martina!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Ik ook maar ik geraak via mijn gsm weer niet aangelegd bij me linky ... pfff...

Liefs,
Nancy

Epie zei

Het is me gelukt om deze keer mee te doen Martina !
Leuke kleurtjes ook , mijn kaart staat er gezellig tussen .
Groetjes van Epie

Sarah zei

Kleurtjes die ik vaak gebruik.
Dus natuurlijk doe ik mee. X

Laurespage zei

Ik doe met plezier mee. Een kleurencombinatie.die ikzelf niet vlug gebruik maar komt in orde.
Groetjes, laurette

Rosina zei

Ook ik wil weer graag deze uitdaging aangaan..
groetjes Rosina

Margreet zei

Leuk dat er veel positieve reacties op mijn kleurkeuze zijn. Ik ben zelf ook benieuwd wat ik er mee ga doen☺
xxx Margreet

Mariken zei

Leuk!!

Bep zei

Hoi Martina,

Ik ga weer een poging wagen om mee te doen.
Gr....Bep

!neke zei

Hoi Martina , vakantietijden voorbij , dus ik ben weer van de partij !

groetjes Ineke

Grietje Jansen zei

Ik doe weer mee.

Groetjes en fijne zondag.
Grietje

gerrie zei


Als ik hier op mijn naam druk, dan komt mijn blog iedere keer op een blog van 15 mei. Ik heb op mijn blog alles goed veranderd dus ik snap niet hoe dat komt, want van hieruit kan ik het toch niet veranderen???
Groetjes, Gerrie.